Avatar billede ancistrus Nybegynder
13. april 2001 - 10:36 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Windows2000 advanced server

Hvor kan jeg købe den og hvad koster den med 25 brugerlicenser ???
Avatar billede gibson Nybegynder
13. april 2001 - 10:37 #1
Du kan finde det hele på www.zitech.dk
Avatar billede ancistrus Nybegynder
13. april 2001 - 10:37 #2
Takker
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
13. april 2001 - 11:04 #3
Hmm... er det bare mig, eller virker det lidt suspekt det her?!?
Avatar billede makse Nybegynder
13. april 2001 - 11:06 #4
Nej, det er vist ikke bare dig. :)
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
13. april 2001 - 11:18 #5
Jeg fik lige den her mail fra Gibson: \"Jeg hjalp en pal med at købe win2000 advanced server, og til gengæld ville
jeg have point på eksperten - fair nok i guess

Men nu kan jeg ikke logge ind længere ;-)\"

He he... så er han nok blevet slettet :-)

Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. april 2001 - 11:38 #6
Forhåbentlig er han blevet slettet...
Avatar billede goulduck Nybegynder
13. april 2001 - 12:31 #7
Damn .. at folk aldrig lære det?!?!

Kan man ikke fatte at point kun kan give for noget man har lavet på eksperten? Tsk tsk tsk...

Hvad er der der står i gibson\' minisite ... \"Jura studerende\" eller ? - godt nok ikke for kvikt at lave dette nummer her inde! :-)
Avatar billede ancistrus Nybegynder
13. april 2001 - 12:52 #8
Må lige gøre opmærksom på at det hele faktisk er foregået via eksperten. Men for at give point oprettede jeg et spørgsmål. Men det skal ikke ske igen - sorry :-)
Avatar billede goulduck Nybegynder
13. april 2001 - 14:08 #9
Hvis det har forgået igennem eksperten, er der så referance til et andet spørgsmål?

Du må forstå, når du som helt nyoprettet bruger, bare lige kommer ind og smider alle dine point efter en anden bruger, som så bare acceptere dette 47 sekunder efter - godt kan ligne snyd - og faktisk ryger ind under punktet:

De point som man tildeles eller har optjent, skal anvendes med omtanke, således at alle fremover kan have tiltro til dette system.

Som står her: http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml

Jeg kan godt se jeres side i sagen, men det holder bare ikke, hvis folk bare opretter en ny bruger og så giver alle de point videre til en anden.
Avatar billede ancistrus Nybegynder
13. april 2001 - 14:14 #10
Dette spørgsmål er implicit i et andet, som er accepteret, og derfor blev der oprettet et nyt. Jeg vil stoppe her - I har fået min uforbeholdne undskyldning, og dette vil ikke gentage sig. God påske.
Avatar billede goulduck Nybegynder
13. april 2001 - 15:05 #11
Og god Påske til dig ... og glædelig langfredag d. 13 !! :-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. april 2001 - 23:49 #12
Jeg citerer...

\"Dette spørgsmål er implicit i et andet, som er accepteret, og derfor blev der oprettet et nyt.\"

Hvordan fanden kan det være sådan, når du kun har oprettet et spørgsmål. tsk tsk..

Nu pisser du mig af. Du kan få masser af hjælp herinde, men lad være med at lyve så får du kun problemer...
Avatar billede goulduck Nybegynder
14. april 2001 - 01:32 #13
nikolajdu> Jeg ville have sagt det samme ... men gad ikke at \"prikke\" mere i sagen. Men nu når du er med, vil jeg godt .. heheh

ancistrus> Kan du ikke vise os det spørgsmål?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. april 2001 - 01:33 #14
*gg*
Avatar billede ancistrus Nybegynder
14. april 2001 - 07:31 #15
Først antog jeg jer ikke for at være børn, men det gør jeg nu. Et hint....måske har jeg mere end en profil, og måske en I endda kender rigtig godt. Måske har gibson en endnu mere kendt profil, og en som I kender super godt! Nu gider jeg ikke pille i peditesser med jer længere! Kan I ikke oprette jeres eget forum - så kan i sidde og spille hellige der ;-) Dette var min sidste kommentar.
Avatar billede gibson Nybegynder
14. april 2001 - 07:44 #16
Tror bare jeg blander mig langt uden om, men det er sjovt som folk elsker at lege politimænd. Utroligt at politiskolen mangler ansøgere, jeg kunne da foreslå et par stykker herinde fra. Det er vel også dem der altid køre 110 km/h i venstre spor på motorvejen *G*

>Ingen grund til at vise jer det tidligere spørgsmål, for så bliver i da først harme<

Jeg abonomerer heller ikke på dette forum længere! Hygge!
Avatar billede goulduck Nybegynder
14. april 2001 - 11:18 #17
Politimænd? Nææ .. jeg er bare interreseret i at vide hvad det er forn\' et spørgsmål, som ancistrus henviser til...

Det er bare når folk lukker noget lort ud og snyder på denne måde, så vil jeg ikke beskylde dem for noget, men hvis de ikke kan bevise noget som helst, vil jeg nok anbefale at brugerne blev smidt ud...
Avatar billede gibson Nybegynder
14. april 2001 - 19:58 #18
Så gør det!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. april 2001 - 22:20 #19
Det gør vi skam også...
Avatar billede goulduck Nybegynder
14. april 2001 - 23:01 #20
nikolajdu> Gjore jeg faktisk lige efter det sidste jeg skrev ... så kan vi som \"borgere\" anmelde \"forbryderne\" til \"politiet/dommerne\"

:-)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
18. april 2001 - 12:03 #21
spørger/svarer slettes.