Avatar billede gregerssander Nybegynder
22. august 2005 - 22:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hænger ved opstart

Min computer booter rimeligt hurtigt op, men den hænger med det trådløse net, der går 1 - 1½ minut før nettet er klart og før my computer etc, er klar til brug... det er som om et eller andet hænger fast, lige inden den er færdig hopper der en besked op med at windows firewaal ikke er slået til, beskeden forsvinder igen, og firewall er i øvrigt slået til. Nogen ide til hvad der kan fjerne det? Hijackthis finder ikke noget usædvanligt og min PC er godt virus, spyware og adware beskyttet
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
22. august 2005 - 22:25 #1
hvad skrives der i eventloggen (alovorlige hændelser)
Højre klik denne computer administrer logbog.
Avatar billede boxer Nybegynder
22. august 2005 - 23:25 #2
Bruger du XP's firewall eller en anden softwarefirewall?
Prøv at tage internetforbindelsen fra inden du tænder din PC - hjælper det på opstarten?
Avatar billede boxer Nybegynder
22. august 2005 - 23:31 #3
gregerssander -> Jeg kan se at du har et par åbne spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=gregerssander&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Kan du ikke se om du kan få dem lukket og give noget respons på dem?

Hvis du er i tvivl om hvordan kan du læse her:
http://expfaq.1go.dk/
Avatar billede gratis Nybegynder
23. august 2005 - 16:21 #4
|KontrolPanel|Mappeindstillinger|Vis| er der flueben i "Søg automaisk efter netværksmapper og printere" så fjern det
Avatar billede gregerssander Nybegynder
23. august 2005 - 18:50 #5
jov hvordan stikker jeg nogle point ud og lukker dem?
Avatar billede boxer Nybegynder
23. august 2005 - 19:07 #6
Du beder den/de personer der har løst problemet om at smide et svar. Derefter markerer du deres navne og trykker på accepter.

Ellers kan du selv smide et svar og en forklaring og tage pointene retur ved at acceptere dit eget svar.
Avatar billede gregerssander Nybegynder
24. august 2005 - 17:02 #7
Fandt ud af det var min nvidia driver der driller.... så jeg opretter en ny tråd med det