Avatar billede wolfdunky Nybegynder
22. august 2005 - 19:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

FILe hentning

hey jeg har "kommet til" at slette nogle filer som jeg skulle bruge så derfor vil jeg høre om der er nogle der kan hjælpe mig med at hente dem tilbage
har hørt man kan få et program til at hente de filer igen..
men kan ikke huske hva det program hed!!
plZ hjælp skal bruge de filer om Ca. en uge
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
22. august 2005 - 19:52 #1
Vigtigst af alt . skriv ikke på computeren - hvis du har mulighed for det, så tag harddisken ud og sæt den over i anden pc.

Installerer dette program ¨på den anden computer:

http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm (gratis).

Alternativt: un-delete (koster penge, kan findes på download.com)
Avatar billede wolfdunky Nybegynder
22. august 2005 - 19:56 #2
okay.. men har desværre ikke andre computer :(.. men de filer jeg snakker om er "bare" nogle optagelser som jeg har taget i Counter strike.. vil til at lave en film.. så det er ikke nogle "vigtige" filer.. med vigtige mener jeg at det er ikke nogle der skal bruges til windows
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
22. august 2005 - 20:02 #3
så kan du forsøge at installere overnævnte på harddisken - hvis muligt så på en anden partion (c,d,e) hvis du har den opsætning.

En normal sletning er kun hvor windows fjerne registeringen i filallokeringstabel, filerne ligger der derfor endnu, men hvis man skriver for meget på harddisk, så overskrives området. Du kan derfor forsøge det.