Avatar billede freecodersfreak Nybegynder
22. august 2005 - 19:13 Der er 5 kommentarer

Arh - computer gik død

Hej!

Min fine computer gik lige pludselig død, og er ikke til at sparke igang igen. Den kørte helt normalt og intet program var igang (dvs ingen belastning) men pludselig var der et eller andet der sagde sluk og så lukkede den.

Kan det være strømforsyningen eller sådan noget?

Computer:
Den minder lidt om denne i opbygning http://www.prcdata.dk/ny/ProdFrame.asp?Produktid=50060510 men jeg kan ikke huske det helt præcis.

Hjælp ønskes desparat!

Mvh
FcF
Avatar billede istebjerg Nybegynder
22. august 2005 - 19:29 #1
Det er ikke bare kontakten der er slukket ? Det kan jo smutte...
Avatar billede donby Nybegynder
22. august 2005 - 19:53 #2
er der intet liv overhovedet.. ingen blæser aktivitet eller noget når du tænder dyret?? så kan det godt være psu der er stået af
Avatar billede freecodersfreak Nybegynder
22. august 2005 - 20:59 #3
1 - nej ikke stikket, har skam checket hehe.

2 - nada liv. Hmm.. well.. næsten intet liv. Efter den havde stået ca 15 prøvede jeg at tænde endnu en gang, og "PUFF" så kom der lys i en "startdiode" i ca ½ second for derefter at forsvinde igen. Mystisk. Måske kommer der liv igen senere heh.
Avatar billede donby Nybegynder
22. august 2005 - 21:19 #4
lyder som psu.. sig til hvis du skal have anbefalet en ny
Avatar billede pede123 Nybegynder
23. august 2005 - 15:42 #5
Den siger slet ingen ting??..
Fuck stikket ud og sæt det i igen!...
Hvis det ikke virker!...
Så køb dig en ny strømforsyning!