Avatar billede danielbaek Nybegynder
22. august 2005 - 17:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Alt er væk i mit Adobe Premiere projekt - hvordan får jeg det ige

Hej,

Håber virkelig i kan hjælpe. Når jeg åbner mit adobe premiere projekt er alt væk fra tidslinjen. De importerede filer er der stadig og den går 6 min hen på tidslinjen, men uden elementer. Hvad kan dette skyldes og hvordan får jeg mit projekt frem igen?

Håber virkelig i kan hjælpe.

Mvh.
Daniel
Avatar billede ove.c Nybegynder
22. august 2005 - 20:12 #1
Har du husket at gemme projektet før du lukkede ned sidste gang?

Jeg forstår art du har alle de importerede avi filer liggende i project vinduet - du skriver at disse går 6 minutter hen på tidslinien men uden elementer - hvad mener du med UDEN ELEMENTER?

Prøv at beskrive det lidt nøjere
Avatar billede mjallo Nybegynder
22. august 2005 - 22:05 #2
Du er ikke kommet til at slette den mappe der indeholdte de filer du har hentet ind i premiere?

Så vil den vise filerne men med sådan en rød baggrund med en masse japanske tegn.
Avatar billede danielbaek Nybegynder
23. august 2005 - 14:54 #3
Hej, tak for forslag. Jeg fandt selv svaret.

Det er lidt kryptisk. Læs mere her:
http://mksol.net/adb/premiere_fix.php
Avatar billede latka Nybegynder
23. august 2005 - 16:12 #4
Hej Daniel,

Jeg tror jeg har en idé om hvad der er sket. Jeg kontaktede adobe dengang. Står der -1 udfor filerne?
Jeg fik et tillægsprogram der hedder Premiere Fix, som retter alle filerne samt tidslinjen tilbage, så lad hver med at slette det.
Som sagt var det der var kende tegnet ved mine filer i projektet var at der stod -1 og netop elementerne var væk. Er dette tilfældet så mail til mig: henrik@mersebak.dk, så sender jeg dig programmet.

mvh. Latka
Avatar billede ove.c Nybegynder
23. august 2005 - 20:20 #5
Latka - programmet Premiere fix - er det et freeware program?