Avatar billede moegelbjerg Nybegynder
22. august 2005 - 13:56 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Dansk stavning?

Er det muligt at indføre dansk stavning (og dermed danske ordforslag) i de forskellige medfødte applikationer på en PDA med Windows Mobile, herunder især Pocket Word, men det ville også være rart når man skriver beskeder og noter i kalender og i ToDos?
Avatar billede mtj111 Novice
22. august 2005 - 17:47 #1
Avatar billede moegelbjerg Nybegynder
22. august 2005 - 20:32 #2
Ja, det blev så penreader-løsningen. Jeg havde nok håbet på noget gratis, men såvidt jeg kunne se var det kun en eksperimetel løsning for folk, der har MS Word - hvilket jeg holder mig langt væk fra på PC (kan til enhver tid stærkt anbefale OpenOffice.org)
Absolut gode tips. Points er på vej.
Avatar billede moegelbjerg Nybegynder
22. august 2005 - 20:36 #3
Jeg tror ikke, jeg kan sende points fordi du har sendt en kommentar i stedet for et svar. Prøv lige at send et eller andet som svar
Avatar billede mtj111 Novice
22. august 2005 - 20:37 #4
OK... her kommer et svar ;-)
Avatar billede mtj111 Novice
22. august 2005 - 20:43 #5
Jeg siger mange tak!

Michael :-D
Avatar billede mtj111 Novice
24. august 2005 - 21:26 #6
Det er vel ikke dig der har givet mig en anonym karma?

Michael ;-)
Avatar billede mtj111 Novice
24. august 2005 - 21:48 #7
Der er vist også nogle her: http://eksperten.dk/spm/377480 der har brug for dig ;-)
Avatar billede moegelbjerg Nybegynder
25. august 2005 - 14:27 #8
Jeg aner ikke, hvad det der karma går ud på, men jeg tror nok at jeg har givet noget til dig, mtj111.
Mht mit printerspørgsmål, så blev det aldrig løst.
Avatar billede mtj111 Novice
25. august 2005 - 15:53 #9
Tror og tror... ;-)

Det ser sådan ud... Vil du godt lige skrive en kommentar, så er det helt perfekt ;-)

Michael
Avatar billede moegelbjerg Nybegynder
25. august 2005 - 16:14 #10
Øh, hvilken kommentar ? Dette er en kommentar, men er det det, du mener?
Avatar billede mtj111 Novice
25. august 2005 - 16:16 #11
Nej i min karma...

jeg vil helst have en karma med på vejen, så jeg kan rette op de eventuelle ting jeg har gjort forkert...

Michael ;-)
Avatar billede moegelbjerg Nybegynder
25. august 2005 - 16:25 #12
Det fatter jeg altså ikke lige - som sagt ved jeg ikke noget om karma. Jeg har så vidt jeg kan se givet dig de lovede point, og muligvis også noget anonym karma, som du kaldte det i en tidligere kommentar. Hvis det er noget dårligt, jeg er kommet til at give dig, så beklager jeg, ellers må det vist være det.
Avatar billede mtj111 Novice
25. august 2005 - 16:27 #13
Du har altså kun markeret mit navn og trykke på knappen accepter?

(Du har IKKE klikke på kit navn -> Giv Karma?)

Michael