Avatar billede sslarsen Nybegynder
22. august 2005 - 10:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ingen grafik

Hejsa
Min computer gik pludselig i sort, og kan slet ikke få noget som helst til at blive vist på skærmen.
Har prøvet med et andet agp grafikkort, flere pci grafikkort, men der er ingen kontakt til skærm. Har prøvet flere skærme, men de virker heller ikke.
Hvad kan der være galt?
Avatar billede huset Praktikant
22. august 2005 - 10:50 #1
Prøvet med en anden strømforsyning
Avatar billede sslarsen Nybegynder
22. august 2005 - 11:06 #2
Det vil jeg prøve.. Men på det andet apg grafikkort der kører blæseren på det, så det får da strøm. Men måske det er noget andet med strømforsyningen.
Avatar billede huset Praktikant
22. august 2005 - 11:08 #3
Kan være flere ting.

Bundkortet, AGP soklen, skærmkablet, RAM
Avatar billede fbh Nybegynder
22. august 2005 - 11:09 #4
Prøv at pille dit RAM ud og sæt det i igen.
Virker det stadig ikke så prøv dit CPU og sæt det i igen.
Inden dette skal du montere et gfx kortet, testet til at virke i en anden maskine.
Så er det jo udelukket.
Hvis det ikke vil efter denne operation så prøv med noget andet RAM. stadig ikke prøv noget andet CPU.. osv osv.. udelukkelsesmedtoden. jeg plejer at gøre det i rækkefølgen som angivet.
Avatar billede sslarsen Nybegynder
24. august 2005 - 20:30 #5
Har nu prøvet en anden strømforsyning.
Byttet rundt på ram, sat en enkelt i alle kombinationer.
Har ingen ekstra cpu at prøve med.

Kan det virklig være at det er cpu der er stået af? Den er pt ikke OC, men det var den for ca. 1 år siden, da jeg skulle finde grænsen.
Hvad med bundkortet, kan det være det?
Avatar billede sslarsen Nybegynder
03. november 2005 - 11:22 #6
Eftersom jeg ikke fik noget konkret svar på problemet, lukker jeg den.