Avatar billede agerholm Nybegynder
21. august 2005 - 10:56 Der er 4 kommentarer

Starte XO-Pro med bestemt bruger

hej. Jeg har et lidt specielt problem.
Vi har et minder netværk med 3 brugere + en server (XP-Pro)

Alt fungere perfekt - dog et lille minus.

Vi vil gerne have serveren - trådløs - og keine problemer med at installere og virke - dog må serveren, når den bliver tændt, blive logget på en bruger på serveren for at det trådløse aktiveres.

Mit spørgsmål lyder:
Hvordan for jeg XP-pro til automatisk at logge på en af brugerne når den starter...

Håber IO kan hjælpe der er 60point....på højkant.
Avatar billede agerholm Nybegynder
21. august 2005 - 10:58 #1
Damm tastatur på den bærbare - XP-PRO selvfølgelig i overskrift.

:-)
Avatar billede groenaert Novice
21. august 2005 - 11:00 #2
Du kan gøre følgende:
Download programmet TweakUI fra http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx og installer det. Start programmet og klik på + tegnet ved menuen Logon og vælg menuen autologon.
Skriv det brugernavn der skal logges på med og klik på knappen Set password.
Er der ikke noget password klikker du blot OK ellers udfylder du passwords felterne og klikker OK.
Genstart computeren og så skulle der gerne automatisk blive logget på med det pågældne brugernavn.

Groenaert.
Avatar billede vejmand Juniormester
21. august 2005 - 13:52 #3
Avatar billede vejmand Juniormester
16. juli 2006 - 07:16 #4
Er problemet løst?