Avatar billede killerloop Nybegynder
21. august 2005 - 00:19 Der er 2 kommentarer

USB problem på Amilo E4010D

Kom så drenge...

Denne er tough...

Jeg har en Fujitsu Siemens Amilo E4010D.
Der er 2 USB Porte bagpå men ingen PS/2 til mus..

Når jeg tilslutter USB 2.0 HD samt TomTom GO 300 navigation kører dette som det skal. Enhederne findes og installeres automatisk af Win XP Proff. SP2...

Problemet :
Jeg har nu forsøgt at installere disse mus..
Logitech Click optical med ledning, USB.
AGK optical med ledning, USB.
No name mus trådløs optisk, USB.

1 af musene er blevet byttet og forsøgt anvendt igen uden held.
Alle mus er testet OK på min stationære pc..

Optisk trådløs virkede første gang den blev installeret, efter genstart af bærbar har den aldrig virket.

Logitech Click mus har virket en gang i mellem i et stykke tid, men herefter kan den ikke installeres.

Når jeg nu tilslutter en USB mus til den bærbare, kommer meddelsen "En enhed der er tilsluttet computeren blev ikke genkendt". Denne meddelelse bliver ved med at poppe op uanset hvad jeg gør..
Jeg har installeret alle drivere og genstartet den bærbare computer inden brug....

PLease help, jeg aner ikke hvad jeg gør forkert og skal bruge den bærbare til noget arbejde snart... Det er lidt tricky at klare sig med den plade der er på den bærbare kun..

Der er desværre ingen PS/2 porte på den bærbare, så en adapter er ingen løsning...

Er det mon USB driverne der ikke er de rigtige, og kender du den korrekte driver´til USB til denne E4010D, er du meget mere end velkommen til at poste et link....

Jeg håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe en ven i nøden..

Heine BP
Avatar billede ffn Nybegynder
21. august 2005 - 10:28 #1
Har Fujitsu Siemens ikke en side for sine kunder hvor man kan hente alle drivere vedr. ens model..

Jeg har en dell og der har hver comp. et service tag og ved at indtaste det kan man få adgang til de dell godkendte drivere til ens comp. Jeg er sikker på Fujitsu Siemens må have noget tilsvarende..
Avatar billede killerloop Nybegynder
21. august 2005 - 11:50 #2
Hej.. Der har jeg været og har installeret alle drivere via online-driver installeren..

Heine BP