Avatar billede tgk89 Nybegynder
20. august 2005 - 11:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Amilo M3438

hej alle eksperter

jeg har så sent som i går erhvervet mig en  Fujitsu-siemens amilo M3438, men der er noget spøjst ved Pcmcia porten:
der sad en dims i siden på PCMCIA porten, og da jeg trykkede på den (fordi der stod "push") lagde jeg mærke til at det var en fjernbetjening til computeren hvilket var meget smart. Problemet er nu bare at det er som om pcmcia porten kun er lavet til denne fjernbetjening, andre pcmcia kort kan nemlig kun gå halvvejs ind. er det meningen, eller er der en skinne man skal trække ud, eller hvordan? håber der er nogle der kan hjælpe mig, ellers vil det tvinge mig til at smide min Audigy 2 ZS notebook ud i skraldespanden.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. august 2005 - 17:50 #1
Det er ikke en PCMCIA port. Det er en ExpressCard slot´.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. august 2005 - 17:50 #2
en = et.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. august 2005 - 17:51 #3
Der sidder jo et Azalia codec der kører 7.1 SPDIF - er det ikke ok?
Avatar billede tgk89 Nybegynder
20. august 2005 - 18:52 #4
jamen på mine surroundhøjtalere, skal man både slutte front/rear til, hvordan kan jeg så gøre det?
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. august 2005 - 20:23 #5
SPDIF til Phono med flere udgange.
Avatar billede tgk89 Nybegynder
21. august 2005 - 12:29 #6
jamen det er jo minijack stik der er til højtalerne
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. august 2005 - 21:02 #7
Det er det samme - det minijackstik er en SPDIF udgang.

Det står alt sammen i manualen...