Avatar billede esurk Nybegynder
19. august 2005 - 19:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Icemat Siberia

Vidste ikke helt hvor dette emne skulle hen så det blev her.

Problem - Jeg har lige købt et Icemat Siberia headset (modtog igår) og da jeg satte det til virkede alt som det skulle, troede jeg. Da jeg kom på Ventrilo, virkede det find da jeg snakkede til dem, MEN, hvis jeg holder snakke-knappen inde, når en anden snakker, eller jeg skyder i CS, kan de andre høre det MEGET højt. De får ondt i ørene så højt er det, siger de.

Prøvet - Jeg har prøvet at tage stikkene ud, og sætte dem til igen, hjalp ikke. Har prøvet alle instillinger i Windows, med lyd, mic og diverse ting, virkede heller ikke. Har prøvet at sætte det gamle headset til. Når Icemat Siberia mikrofonen er sat til, og det gamle headset (selve hørebøfferne), er der intet i vejen. Når så jeg sætter Icemat Siberia headsettet, og den gamle mikrofon til, er problemet der igen.

Spørgsmål - Er der nogle muligheder tilbage, eller skal jeg sende det retur og få et nyt headset? Aner ikke mit levende råd om, hvad jeg skal gøre.

På forhånd tak
Avatar billede znuggle.com Nybegynder
19. august 2005 - 19:28 #1
Prøv at trykke Setup i Ventrilo, og sæt din Outbound Volume lidt ned (den er nede i venstrehjørne ved siden af Inbound Volume og en anden bar). Prøv at sætte den til 0 i starten, og så sæt den lidt op eller ned alt efter, om den er for lav og eller for høj.

Jeg håber, det hjælper ;-)
Avatar billede esurk Nybegynder
19. august 2005 - 19:30 #2
Har prøvet :) Jeg bliver lavere, men den "lyd" der er der stadig :(. Det er den som er problemet.
Avatar billede znuggle.com Nybegynder
19. august 2005 - 19:34 #3
Hmm, okay... Er der en dims, hvor man kan skrue op eller ned for mikrofonstyrken på selve ledningen fra headsettet til computeren? Prøv evt. at lege lidt med den.

Der er også en, der har oplevet samme problem - dog ikke med et Icemat-headset. Tråden kan findes her:

http://www.eham.net/reviews/detail/4409
Avatar billede esurk Nybegynder
19. august 2005 - 19:38 #4
Ok nu virker det pludseligt :S!! Har ik lavet noget og pludseligt virker den bare :)

Nå skriv et svar znuggle.com :)
Avatar billede znuggle.com Nybegynder
19. august 2005 - 19:41 #5
Hehe, det var så lidt ;-)