Avatar billede preben.m Nybegynder
19. august 2005 - 18:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

CRM system med community downloads

Case :
Jeg skal have en server hvor vores kunder kan uploade filer til hans kollegaer, det må kun være hans kollegaer der kan se disse filer + en udvalgt gruppe administratorer. De enkelte ansatte må altså kun se deres egen firmas filer. Men vi må gerne se alles. Jeg har en server der køre med Xoops (http://www.xoops.com) med (Lamp) linux, apache, php & Mysql...
Avatar billede danic Nybegynder
23. august 2005 - 12:58 #1
Leder du efter et færdigt produkt, eller ønsker du hjælp til selv at kode det?
Avatar billede preben.m Nybegynder
23. august 2005 - 16:44 #2
Jeg leder efter noget færdig gerne open source. Jeg har ikke resourcer til selv at kode det. især ikke til at vedligeholde det.
Avatar billede preben.m Nybegynder
15. september 2005 - 23:46 #3
Er der ingen bud ????
Avatar billede preben.m Nybegynder
20. juli 2006 - 20:33 #4
Lukker