Avatar billede sstp Nybegynder
19. august 2005 - 14:39 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Galleri system - som tegnet

Heey

Efter nogen mails på folk der kunne lave det, dog til en pris vi ikke kunne betale, blev vi nød til at takke nej tak.

Det forholder sig sådan, at vi er i gang med at lave ny side, bilside, men mangler et galleri system (en som kan lave det)..

Vi har tegnet hvordan vi godt gad det skulle se ud, nu mangler vi så bare en som kan lave det tekniske..

Links til udseendet:

"Stage 1"
www.teponia.dk/street-racing/niki/galleriet_copy.jpg

"Stage 2"
www.teponia.dk/street-racing/niki/klikket_på_street_cars--_honda.jpg

"stage 2" er en "demo" af hvordan det skal se ud, når man klikker på fx Street Cars og så på mærket Honda..

Er du haj og kunne du tænke dig at lave det, så lad os høre fra dig - vi mangler meget en som kan hjælpe her !
Mail/Msn: Niki@street-racing.dk

**Jobbet er betalt arbejde pris må vi finde ud af**

(Tidligere tråd omkring næsten det samme - skal ikke bruges mere men hvis det skulle have interesse: http://www.eksperten.dk/spm/638845)
Avatar billede ljm21 Praktikant
19. august 2005 - 14:46 #1
Jeg kan godt lave det. I kan kontakte mig på lars@anjaoglars.dk, med evt. flere oplysninger, så vender jeg tilbage med en pris.

Lars
Avatar billede peturkirke Novice
19. august 2005 - 15:00 #2
jeg kan også prøve: peturkirke snabela hotmail.com
Avatar billede pehory Nybegynder
19. august 2005 - 15:40 #3
Jeg kan også lave det for jer. Kontakt mig på peter @ peterrytter . dk (fjern mellemrum)
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2005 - 16:38 #4
Her er et forslag - men der er jo mange måder at lave det på - her kan være en kort beskrivelse på sample-siden.

ibtage@gmail.com
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2005 - 16:38 #5
det var lige link'et der smuttede:

http://www.ib.1go.dk/index.html
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2005 - 17:19 #6
Et andet eksempel

http://www.ib.1go.dk/eks2/
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2005 - 23:10 #7
Ingen respons - Eksempler er fjernet fra website
Avatar billede sstp Nybegynder
20. august 2005 - 13:23 #8
pis.. jeg nåede ikke lige at se jeres responser..

jeg skriver lige til alle jeres emails :-)
Avatar billede sstp Nybegynder
25. august 2005 - 16:19 #9
hva ?
Avatar billede sstp Nybegynder
26. august 2005 - 00:15 #10
færdig