Avatar billede dallewingduck Nybegynder
19. august 2005 - 14:22 Der er 11 kommentarer

His 9800 pro IceQ Agp problemer

Hey eksperter !. jeg sidder med mit nyindkøbte graffikkort 9800 pro. mit problem er at jeg ikke kan få AGP til at fungere. I smartgart kan jeg sætte den til *8 men så vil den lige genstarte og checke om det kan fungere, og self kan det ikke det. Det samme gælder hvis jeg sætter den til *1 / *4 og de andre. Mit bundkort er et Asrock P4i65GV, som på sittet står er competibelt til Agp *8. Så jeg håber i derude har en løsning til mig :)
Avatar billede dallewingduck Nybegynder
19. august 2005 - 14:57 #1
Come on eksperter :) jeg skal til netparty i aften, og håber på at mit agp kommer til at fungere ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. august 2005 - 15:17 #2
Hvad i alverden er Smartgart???
Er AGP enablet i BIOS?
Avatar billede dallewingduck Nybegynder
19. august 2005 - 15:38 #3
smartgart er noget i Ati Catalyst center - noget som sikrer at der ikke er noget der går i stykker !.. Agp er ikke direkte til at enable og disable i bios.
Avatar billede dallewingduck Nybegynder
19. august 2005 - 15:47 #4
Det er sker i dette "smartgart" er at den skal teste inden at den kan sige "nu kører den 8* agp" og ved det skal den genstarte og hver gang er AGp slået fra igen :((
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. august 2005 - 20:17 #5
Hvis AGP er slået fra...
Hvordan kan du så overhovedet få et billede på skærmen?
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. august 2005 - 20:18 #6
Tjek i dxdiag om den også siger at den er slået fra.
Avatar billede dallewingduck Nybegynder
20. august 2005 - 13:59 #8
i Dxdiag siger den at 3D virker som det skal, det er godt nok mstisk
Avatar billede mrrius Nybegynder
22. august 2005 - 11:50 #9
har du downloaded de nyeste motherboard drivere? instllet den til agpx8
Har du husket at sætte din gamle grafikkort ( i system / enheder) til standart grafikkort, afistalleret drive på gamel grafikkort. hevet gammel grafikkort ud , indsat den nye , downloadet nyeste directx , ved opstart, installere den nyeste grafikkorts driver.
Kan din gamle motherboard agp x 8 eller er den bare en alm agp x 4?
Avatar billede mrrius Nybegynder
22. august 2005 - 12:24 #10
Jo din gamle bundkort kan køre agp x 8...
Avatar billede dallewingduck Nybegynder
28. marts 2006 - 13:39 #11
jeg fik løst og klaret mysteriet. Det handlede om at jeg skulle have et bedre motherboard, da det jeg havde selv om der stod det kunne, ikke kunne køre Agp.