Avatar billede djondjoe Nybegynder
19. august 2005 - 11:00 Der er 1 kommentar

Kender nogen et program der kan tage en fil og faxe den?

Jeg mangler et program, der kan installeres som en service på en server og vha 2 modems faxe filer ud til folk. Filerne er HTML filer, der skal hentes ind enten som vedhæftede filer fra en POP3 postkasse eller fra en folder, og programmet skal så efter at behandle filen (skal vel OCR'es om til en TIF fil) faxe filen til et nummer, der enten står i subject eller evt. som filens navn, hvis den henter fra en folder.
Der skal være god logning og alarmering ved fejl, f.eks. som en afsendt E-mail.
RelayFax har været prøvet, men mangler ordentlig logning og alarmering.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
19. august 2005 - 11:02 #1
med på en lytter

MC