Avatar billede nc85 Nybegynder
19. august 2005 - 10:25 Der er 4 kommentarer

Navn til website?

Hejsa...

Projektet skal udforme sig i et slags community for gamle venner/klassekammerater, eller bare at nye mennesker kunne mødes.

Det jeg dog mangler er et navn... 80 point til den der kommer på det bedste navn
Avatar billede webt Nybegynder
19. august 2005 - 10:37 #1
Hmm ja men hvis det var gamle klassekammerater kunne noget ala:
back2school.dk (ledig) være en mulighed
eller frikvarteret (dk er dog ikke ledig men .com osv er)

Nu ved jeg ikke hvad det er for hvis det var folkeskole kunne:
klassenstime.dk (ledig)
klassenstid.dk(ledig)
også være en mulighed lang tid siden jeg gik der men det var der da vist et fag der hed hvor man bare hyggede, eller var det kun på min bondeskole? :)

Hvis sitet er mere bredt hmm ja:
vennerne.com (dk er ikke ledigt)

Hmm ja jeg er vist ikke så kreativ lige nu så det må blive mit bud, man kan komme langt med brainstorming, så evt skrive ned alle de stikord der passer på dit site og se om der ikke skulle være et af dem der ville være gode

Mvh
Martin
Avatar billede Hr. Thorsted Mester
21. august 2005 - 08:53 #2
meetus.dk    freinds.dk  komtilos.dk    vises.dk    nyevenner.dk    bekendt.dk

Det var bare et par forslag, har ikke undesøgt om de er ledig.
Mvh  Carl-Juhl
Avatar billede webt Nybegynder
06. september 2005 - 13:20 #3
Hmm tid til lidt feedback her? evt lidt mere info så vi evt. kan komme med lidt flere forslag

Mvh
Martin
Avatar billede fey.dk Nybegynder
06. oktober 2005 - 23:16 #4
Af ren nysgerrighed: why bother med at lave sådan et site? De findes jo i stakkevis i forvejen. Hvis jeg var dig ville jeg bruge energien på at (prøve på at) få en unik og uudforsket idé i stedet.