Avatar billede duckie2 Nybegynder
18. august 2005 - 22:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Quiz ønskes lavet

Hejsa

Har besluttet/overvejet, at denne http://www.eksperten.dk/spm/640242 istedet kunne laves som en Quiz. Det er vel flash man laver dette i?

Hvad vil sådan et projekt koste og hvem kan lave dette?
Avatar billede websam Nybegynder
18. august 2005 - 22:07 #1
Det behøver ikke være i flash men kan godt være det. Men planen var vel stadig at den quiz så skal skifte fra tid til anden ?

/Websam
Avatar billede websam Nybegynder
18. august 2005 - 22:12 #2
Og bortset fra quiz'en kontra program, skal de øvrige ting så stadig laves ?

/Websam
Avatar billede sniksnak88 Nybegynder
18. august 2005 - 22:22 #3
Det kan jeg!
Avatar billede duckie2 Nybegynder
18. august 2005 - 22:34 #4
Ok, med Quiz mener jeg (beklager jeg ikke forklarede dette)hmm kan ikke helt huske hvor jeg tidligere fandt det. Men det flash spil i et Quiz studie....faktisk meget cool. Søger lige efter det så I kan se hvad jeg mener
Avatar billede duckie2 Nybegynder
18. august 2005 - 23:28 #5
hmm det var noget i stil med "pakkeleg" på dr. samme stil

Man kunne vælge en "person" og når man startede kom man ind i et "quizshow" .... det handlede om at udfordrer hinanden.....

Er det helt sort? Nogen der kan huske spillet?
Avatar billede duckie2 Nybegynder
19. august 2005 - 23:47 #6
tror det var denne fra jubii

Jubii quiz show - http://quizshow.jubii.dk/
Tag en pause og send en udfordring til din venner og famillie i et spil om almen viden. Du kan vælge imellem kategorier som sport eller politik, og du vil skulle svare på første spørgsmål når du har registreret dig. Du kan udfordre dine venner i de kategorier du er bedst til og følg med, når du stiger på hi-score-listen på din vej imod Quiz-toppen. Quiz-Masteren afventer dit første svar nu!

Desværre er linket "dødt"
Avatar billede duckie2 Nybegynder
20. august 2005 - 17:08 #7
lukker