Avatar billede sniksnak88 Nybegynder
18. august 2005 - 21:59 Der er 22 kommentarer

Floppy med fut i!

Jeg købte mig i forgårs et splinternyt diskettedrev 1.44 Mb, 55 kb/s, for at være med på noderne! Jeg vil jo gerne kunne spille de nye spil! Jeg fik det installeret og det kørte problemfrit men pludselig begyndte der at lugte brændt i rummet. Jeg kiggede ned på mit kære kabinet og mit dyrt indkøbte diskettedrev og så til min store forbløffelse at der var ild i skidtet! Jeg gik i panik og fór ud i køkkenet og snuppede en stor spand vand. Jeg løb ind og kastede den ud over kabinettet i en håndevending, og så sagde det ellers FUT SPRUT TISCHHH TICSHHH og der stod gnister og blå strømstreger om ørerne på mig. Nu sidder jeg så her på en lånt pc fra LEASY og skriver til jer og håber i kan give mig svar på dette spørgsmål: "HVA HULEN SKAL JEG DOG GØRE"???
Avatar billede fromsej Praktikant
18. august 2005 - 22:02 #1
Tjekke din indboforsikring, har der været åben ild, er der et håb om de vil dække.
Avatar billede boxer Nybegynder
18. august 2005 - 22:03 #2
;o)
Avatar billede screem_brille Novice
18. august 2005 - 22:05 #3
købe en ny computer, og være glad for du ikke selv kom til skade, at kaste vand på elektronik er ikke det mest heldige man kan gøre
Avatar billede sniksnak88 Nybegynder
18. august 2005 - 22:05 #4
Det har jeg gjort... De vil ikke dække! Jeg har prøvet ALT! HVA HULEN SKAL JEG DOG GØRE!
Avatar billede milter Ekspert
18. august 2005 - 22:05 #5
sniksnak88  >  Velkommen tilbage.
Hvor mange gange er du efterhånden blevet slettet :-)
Avatar billede sniksnak88 Nybegynder
18. august 2005 - 22:06 #6
"screem_brille" hva mener du med at det er usmart at kaste med vand på elektronik? Jeg bader mit stereoanlæg hver dag det funker bedre end nogensinde!
Avatar billede sniksnak88 Nybegynder
18. august 2005 - 22:08 #7
HVA HULEN SNAKKER DU OM milter!! Jeg har præcis 21 brugere rundt omkring på nettet og jeg er sgu aldrig bleven slettet!!! JEG VED UDEMÆRKET GODT AT DER ER RACISME PÅ DETTE FORUM! Bare fordi jeg er af en anden hudfarve skal jeg ikke have ordentlige svar! SKAM JER!
Avatar billede fromsej Praktikant
18. august 2005 - 22:08 #8
Man må da til gengæld sige at det er den helt rigtige kategori der er valgt.
Med lidt god vilje kan man vel godt kalde et floppy drev for en kopimaskine, eller?

Prøv at skille den helt ad, put så alle delene i en tørretumbler på højeste temperatur i tre-fire dage, så har du et meget interessant puslespil du kan lege med, så vi andre slipper for at du keder dig for meget.
Avatar billede sniksnak88 Nybegynder
18. august 2005 - 22:10 #9
DET er da klart jeg keder mig! Jeg sidder her i smadret computer til sokkeholderne og venter på et konstruktivt svar! Man skulle tro "eksperten" var leveringsdygtig inden for den kategori men jeg tager måske fejl!
Avatar billede screem_brille Novice
18. august 2005 - 22:14 #10
sniksnak88 tag nu lige og vær bare en anelse seriøs, du virker ikke alt for intelligent når du kan skrive ovenstående 18/08-2005 22:06:56
Avatar billede boxer Nybegynder
18. august 2005 - 22:29 #11
Hvor søren blev sniksnak af :o)
Avatar billede fromsej Praktikant
18. august 2005 - 22:31 #12
Han sniksnakkede sig lige ind i en deaktivering.*G*

Hvis folk prøver at være morsomme, så kræver det at de er det, ikke den gang vrøvl her.
Men hans generelle intelligensniveau taget i betragtning, kunne han god tfinde på at hælde vand i sin PC.*LOL*
Avatar billede boxer Nybegynder
18. august 2005 - 22:38 #13
For et par uger siden var der en gut der spurgte hvad han skulle gøre. Hans forældre havde klaget over at der lugtede af svovl på hans værelse. Så opdagede han at hans kabinet var fuldstændig dækket af svovl indvendig.
Han hed også et eller andet med 88.

Eksperten skal tages seriøs. En ting er at oprette spøgespørgsmål som dette, men manden har også deltaget i andre spørgsmål - knap så heldigt.

Jeg må alligevel indrømme at det fik mig til at grine. Og det gør det jo ikke mindre sjovt når man ser at der er et par af eksperterne der hopper på den :o) Jeg nævner ingen navne.
Avatar billede fromsej Praktikant
18. august 2005 - 22:50 #14
Det behøver du heller ikke.*LOL*

Godt man er født med evnen til at grine af sig selv. ;o)
Avatar billede milter Ekspert
18. august 2005 - 22:56 #15
Hans problem er, at han ikke forstår at variere sit sprogbrug. Når man har set det et par gange, kan man genkende ham allerede efter første sætning.

Hvis han prøvede at formulere sine spørgsmål lidt anderledes, ville han måske holde sig i live lidt længere end 10 minutter :-)

Men jeg må indrømme, at jeg et par gange ikke rigtigt er klar over, om spørgeren er reel eller prøver at gøre brugere herinde til grin. Se f.eks. spørgsmålet herunder.

http://www.eksperten.dk/spm/639581
Avatar billede fromsej Praktikant
18. august 2005 - 23:08 #16
Ja, den er tricky, det vil jeg give dig ret i.
Avatar billede boxer Nybegynder
18. august 2005 - 23:21 #17
Milter -> Om ikke andet skal du da have ros for at hænge i så længe. Den du linker til tror jeg faktisk er god nok. Men ved jo aldrig :o)
Avatar billede ksoren Nybegynder
19. august 2005 - 12:21 #18
Jeg ved ikke hvorfor, men da jeg læste nedstående artikel, om ham som ringede til politiet efter strømafbrydelsen, at han kun kunne se tyske kanaler. Så tænke jeg på den gut her :o

http://tv2fyn.dk/nyheder/index.php?mode=visnyhed&id=16090
Avatar billede fromsej Praktikant
19. august 2005 - 12:35 #19
Ja.*G*
Det er helt utroligt, men havde vagthavende været lidt skarpere, havde han sagt at de hellere måtte sende told og skat ud at kigge, det var en typisk opførsel for et TV købt i Tyskland.*LOL*

Det "geni" der burde have en bøde, han havde også ringet 112 om det samme, øhhh???
Avatar billede screem_brille Novice
23. september 2005 - 03:03 #20
Kunne man måske forvente noget feedback ?
Avatar billede boxer Nybegynder
23. september 2005 - 06:37 #21
sniksnak for nok lidt svært ved det screem_brille :o)
Avatar billede screem_brille Novice
23. september 2005 - 10:35 #22
boxer ja det fadnt jeg ud af *G* for engang skyld en med en god grund til ikke at melde tilbage eller lukke spørgsmålet *G*