Avatar billede hulhuset Nybegynder
12. april 2001 - 17:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Overflødige linier i åbningsdialogboks

Hvordan fjerner man overflødige linier i denne dialogboks?
F.eks. en database man tidligere har oprettet på a-drevet, og som man ikke mere har disketten til.
12. april 2001 - 23:09 #1
I Registry finder du listen.

Hvis du åbner Regedit (Startmenu->Kør->Regedit)

I Access 2000 finder du listen her:
\"HKEY_CURRENT_USER->Software->Microsoft->Office->9.0->Access->Settings\" finder du listen. Herfra kan du bare slette elementerne.

I Access 97 finder du den her:
\"HKEY_CURRENT_USER->Software->Microsoft->Office->8.0->Access->Setting\"

/Thomas
Avatar billede hulhuset Nybegynder
13. april 2001 - 09:13 #2
Det fungerer ikke som beskrevet. Kan det være fordi jeg bruger windows 95?
13. april 2001 - 13:24 #3
Er det fordi, du ikke kan finde placeringen eller er det fordi de stadig er der, når du har slettet dem?