Avatar billede cevik1 Nybegynder
18. august 2005 - 12:58 Der er 6 kommentarer

Avanceret load movie funktion

Kan det lade sig gøre at jeg har 3 html sider hvoraf den 1.html starter med at downloade min flash film, herfra er der et link til 2. html side som ikke indeholder nogen former flash, herfra er der et link til min 3. html side som starter filmen som i mellemtiden er blevet downloaded. jeg håber det giver mening.
Og vil meget gerne høre hvad man skal bruge for noget kode for at det kan lade sig gøre. : )
Avatar billede docks Nybegynder
18. august 2005 - 14:32 #1
hvad er din ide bag dette? Kan du forklare lidt nærmere? For mig virker det lidt ulogisk :S
Avatar billede cevik1 Nybegynder
18. august 2005 - 14:40 #2
Idén er at forkorte ventetiden. Det er en lidt kompliceret hjemmeside med nogle spil osv. derfor ville jeg gerne have loadet min swf fil ind mens man kan bladre lidt rundt. Der er så et sted man kan svare på et spørgsmål hvorefter man får vist en lille film (flash)hvis man svare rigtigt. Så vil jeg gerne have at filmen kommer med det samme da det i forvejen er loadet ind. giver det mening?
Avatar billede cevik1 Nybegynder
18. august 2005 - 14:48 #3
jeg har forløbet som jeg beskrev først på denne side
http://www.view.dk/opgangen
Avatar billede kragekjaer Praktikant
22. august 2005 - 15:53 #4
du kan vel lave et skjult flash element og begynde at loade filmen ind i det, så ligger den nemlig i brugerens cache
Avatar billede cevik1 Nybegynder
23. august 2005 - 10:17 #5
Det lyder rigtigt, men hvordan gør jeg det? Jeg er ikke helt så skarp til koder. Kan du mon forklare eller give et eksempel. :)
Avatar billede cevik1 Nybegynder
31. august 2005 - 12:11 #6
Jeg fik vist ikke noget svar tilbage, kan du mon beskrive hvordan jeg laver dette skjulte flash elemnt?