Avatar billede lautrup Nybegynder
02. november 1999 - 14:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Haster - global.asa fil

Hjælp!

Når en session er udløbet (time-out) skal man automatisk komme tilbage til indgangssiden - Jeg forestiller mig at løse det i global asa filen under session end.
Siden skal iøvrigt åbnes med target=_top.

Men jeg tror jeg er helt forkert på den - hjælp!
Avatar billede zneo Nybegynder
02. november 1999 - 15:19 #1
Det kan du ikke. Men du kan indsætte følgende på alle dine sider i HEAD tag'en:

<meta http-equiv="REFRESH" content="1200; url=www.hovedside.dk">

Din session timeout er sikkert 20 min (=1200 sek.). Denne tag vil reload siden efter 20 min - altså når din session er nået til timeout.

Men hvorfor ikke bare sætte session timeout op - eller er jeg helt galt på den?
Avatar billede lautrup Nybegynder
02. november 1999 - 15:36 #2
Det er interne sider, så hvis man går fra maskinen dur det ikke at sætte timeout op - men tak for tippet.