Avatar billede sup3rbuck Nybegynder
17. august 2005 - 22:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ændre windows IE som er standard

Kan jeg i regeditor lave om på hvilket program feks. msn skal åbne sine links i ??

I mit tilfælde vil jeg gerne have firefox åbnes ALTID, men MSN links, og feks. IRC links etc. bliver altid åbnet i IE ?
Avatar billede tripox Nybegynder
10. september 2005 - 16:22 #1
Kører du med Windows XP?
Avatar billede tripox Nybegynder
10. september 2005 - 16:34 #2
http://www.tripox.dk/test/svar.php
------------------------------------------
Håber det er dét du mener og det virker :)
Avatar billede sup3rbuck Nybegynder
10. september 2005 - 17:35 #3
hey tripox..
ideen er god nok, men hvis jeg gør som du siger så er standard browseren for nummer 2 bruger osse firefox og nummer 2 bruger vil være IE :/..

men måske kan det slet ikke lade sig gøre hvis 2 brugere vil have forskellige standard browsere ??
Avatar billede tripox Nybegynder
10. september 2005 - 17:38 #4
Hmm... Det tror jeg rent faktisk ikke..
Desvære...
Avatar billede sup3rbuck Nybegynder
10. september 2005 - 21:25 #5
du har gjort et ihærdigt forsøg med upload af billed osv.. du får points..

ses derude :))
Avatar billede tripox Nybegynder
10. september 2005 - 22:27 #6
mange tak :)