Avatar billede melise Nybegynder
17. august 2005 - 22:01 Der er 8 kommentarer

Angående cover til Shu-Bi-Dua 18

Hejsa jeg vil høre om der er nogle der ved hvor man kan hente coveret til Shu-Bi-Dua 18, håber der er nogle der kan hjælpe.

Mange knus
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
17. august 2005 - 22:07 #1
mig bekendt er der copyright på album cover hvorved et link til ovenstående vil være brud på ophavsrettigherne, hvilket gør at jeg må meddele dig at exp.dk ikke er til for at bryde copyright.

Sagt på dansk, det mås vi ikke

MC
Avatar billede pixar13 Nybegynder
17. august 2005 - 22:07 #2
PIRAT!! :)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
17. august 2005 - 22:08 #3
pixar13>>> Kunne jo være mandens hund havde ædt det originale cover til hans originale CD hvilket jo ikke gør ham til pirart,

Men det er stadig ulovligt

MC
Avatar billede krofar Nybegynder
17. august 2005 - 22:11 #4
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
17. august 2005 - 22:12 #5
hmmmm havde jeg ikke set

MC
Avatar billede boxer Nybegynder
17. august 2005 - 22:14 #6
Avatar billede oniel Nybegynder
18. august 2005 - 03:28 #7
Hvis ikke coveret findes på producentens hjemmeside til fri download, vil du ikke kunne hente det lovligt noget sted!
Jfr. Lov om copyright. Lov om ophavsret.

Samme svar som sidst jeg så du søgte covers
Avatar billede sardinen Nybegynder
12. september 2005 - 21:58 #8
Du kan få for vejledende pris coveret i f.eks. Fona. Det vil være i et CD-æske med en CD indeni. Den vil selvfølgelig koste noget, men sådan er det jo. Evt. prøve en af de andre CD-forretninger, hvis ikke Fona har netop den.