Avatar billede jonaskvl Nybegynder
26. april 1999 - 00:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Bøger til DHTML

Nogen her der kender nogle gode bøger til DHTML?
Avatar billede enzym Nybegynder
26. april 1999 - 13:11 #1
Det bedste bud er nok
Forlag Wrox
Instant
Dynamic HTML
Det gode ved denne bog er at den er engelsk og ikke amerikansk så du får noget for pengene

Venlig hilsen
Enzym
Avatar billede jumper Nybegynder
26. april 1999 - 19:12 #2
Slip for at betale, og hent en online tutorial med masser af eksempler.

Den ligger på www.dansteinman.com/dynduo og er SÆRDELES dybdegående med alle mulighederne indenfor DHTML. Alle eksempler virker selvfølgelig i både Netscape og Internet Explorer, og der er lagt stor vægt på at man selv laver sine egne ting.

Desuden medfølger der en del fede API's, der er praktiske i brug.

/Thor
Avatar billede jonaskvl Nybegynder
27. april 1999 - 09:31 #3
Nu ledte jeg efter bøger om emnet
Avatar billede asp Nybegynder
11. maj 1999 - 00:20 #4
Du kan finde lidt forskellige bøger om DHTML på ActiveServerPages DK

http://www.activeserverpages.dk/litteratur/default.asp?mode=showcat&kid=8
Avatar billede tox Nybegynder
13. maj 1999 - 08:55 #5
Har du kigget hos IDG-forlag???

De har altid de mest proffe bøger....prøv på:
http://www.idgforlag.dk/

Jeg køber altid selv bøger der!

VH Morten
Avatar billede jonaskvl Nybegynder
14. maj 1999 - 16:48 #6
Er der nogen af jer der rent faktisk har købt og læst nogle af de bøger der`?
Avatar billede jonaskvl Nybegynder
18. august 1999 - 08:02 #7
Siden det kun er 15 point..