Avatar billede dj_cyber Nybegynder
17. august 2005 - 17:42 Der er 4 kommentarer

den kan ikke ringe op til internettet?!

Hey

Jeg har det prob at min com ikke kan ringe op til internettet og den står og søger i lang tid, men når jeg så trykker "annullér" går den på nettet alligevel?! :S hvad er det lige der er galt her?
MSN messenger virker heller ikke.
Kan det have noget at gøre med min firewall? Kører med ZoneAlarm og den fejler ingenting, men kan ikke installere den nye opgradering. Er det det der er galt? :S
Avatar billede boxer Nybegynder
17. august 2005 - 18:15 #1
Jeg tror du skal prøve at afinstallere Zonealarm. Derefter installerer du den nye version.
Følg evt. en af disse vejledninger:
http://forum.zonelabs.org/zonelabs/board/message?board.id=inst&message.id=36584
http://www.hackfix.org/software/uninstall/zone.html
Avatar billede dj_cyber Nybegynder
18. august 2005 - 21:06 #2
hey! så har jeg lige gjort det, men det hjælper stadig ikke... Samme problem stadigvæk :S Jeg aner seriøst ikke hvad der er galt :S
Avatar billede boxer Nybegynder
18. august 2005 - 21:31 #3
Prøv med en oprydning - internetindstillinger - slet cookies - slet filer + offline indhold og ryd oversigt.
Avatar billede dj_cyber Nybegynder
19. august 2005 - 15:30 #4
har jeg prøvet, men den vil ikke logge på. Har prøvet både med Firefox og Explorer, men det virker bare ikke! synes det er mega mærkeligt :S Har os prøvet med MSN, men den er osse død.