Avatar billede rubberpaw-migigen Nybegynder
17. august 2005 - 13:21 Der er 5 kommentarer

Et lille serveringsbord

Jeg har fået anskaffet mig et lille servieringsbord som jeg har hørt skulle være designet af en kendt desinger (og derfor være en smule penge værd)

Beskrivelse af bordet:

Bordet er ca 55 cm højt, og er rundt. Det består af to runde og flade bakker som man kan løfte af, disse er sorte på den ene side og hvide på den anden sige. Rundt i kanten af de to bakker er der en lys forhøjet trækant. Den ene plade er helt i bunden, næsten nede ved gulvet, mens den anden er i højden af 55 cm. Det som holder de to plader på plads, er fire runde træstænger, hvor der for enden er monteret et hjul på hver. Disse fire pinde er forbundet med firkantede pinde i hver, en for oven og en for neden i hver pind, disse ialt fire firkantede pinde krydser ind i hinanden, og skaber derfor en vinkel på 90 grader mellem hver af de fire runde stænger som hjulene sidder på.

Mit spørgsmål er så om det er muligt at få noget info om hvem designeren er, eller hvor meget bordet er værd.

MVH Ruben
Avatar billede rubberpaw-migigen Nybegynder
17. august 2005 - 13:23 #1
Hvis det kan hjælpe på det kan jeg godt sende en mms med et billede til jeres mobil.. har dog ikk mulighed for at ligge et billede af det på nettet
Avatar billede edvardj Novice
17. august 2005 - 13:30 #2
Send da billedet ind til vudering hos et auktionshus
Avatar billede bjacob1 Nybegynder
17. august 2005 - 13:32 #3
Hej

Det er sandsynligvis et bakkebord fra "Krüger"

http://www.brdr-kruger.dk/
Avatar billede bjacob1 Nybegynder
17. august 2005 - 13:32 #4
Avatar billede rubberpaw-migigen Nybegynder
17. august 2005 - 13:46 #5
Ligner den godtnok meget ja, men alligevel er der en forskel.

Kanterne på pladerne er en lille smule mere runde i det, og umilbart heller ikke helt så brede. Men en markant forskel er at de firkantede pinde under ikke går på kryds af hinanden, men direkte fra pind til pind.

Deres side er under konstruktion, så venter lige med i morgen at se om det er dem (hvis den da kommer op i morgen)