Avatar billede peter369 Nybegynder
17. august 2005 - 02:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hjælp til at blive truste på quarknet

jeg sider lige nu og køre de step igennem til at blive truste
men jeg har problemer med noget af det er der en der kan hjælp

det jeg gør
i step 1 vælger Other / special da jeg kun skal give bnc ud til venner

og i step 2 skriver de

Trusts XX number of connections (clones)
Trust is for  (her er jeg stået af)
Homepage  www.XXXXX.dk
#channel  #XXXXX

Trust is for
hvad mener de med det
Avatar billede peter369 Nybegynder
17. august 2005 - 02:17 #1
hæ prøve at trykke på det link www.xxxxx.dk
Avatar billede Six Nybegynder
17. august 2005 - 02:26 #2
Mon ikke det er en beskrivelse af hvad du skal bruge din trust til ? - f.eks. hosting bnc for x friends .
Avatar billede Six Nybegynder
17. august 2005 - 02:28 #3
Jeg kan se at jeg havde ret. Du kan gå ind og læse faq'en til at oprette trust.
http://quakenet.org/faq/faq.php?c=128&f=200#200

held og lykke med det :D
Avatar billede zeled Nybegynder
19. august 2005 - 20:46 #4
Vil lige minde dig om at hvis du er standard bredbånds kunde, f.eks. ADSL / WEBSPEED / STOFANET, så kan du ikke få en trust.

Quakenet giver ikke trusts til linier med genric hostname, som man har på en alm. bredbåndsforbindelse.
Avatar billede nyhuus Nybegynder
19. august 2005 - 23:59 #5
zeled, ved de fleste udbydere kan du købe en fast for et mindre belåb om måneden, man kan ved stofanet ved jeg
Avatar billede peter369 Nybegynder
20. august 2005 - 00:06 #6
jeg er ikke med jeg har statisk ip som de vil have
Avatar billede peter369 Nybegynder
20. august 2005 - 21:10 #7
Undskyld zeled og nyhuusdk kan i ikke for klar det lidt beder. jeg fårstå ikke helt det i skriver
Avatar billede nyhuus Nybegynder
28. november 2005 - 14:16 #8
Jo, alså quakenet vil ikke have at du har en ip der kan skifte, det skal være 100% sikkert at du har samme ip hele tiden. fx stofanet og mange andre internet udbydre giver som standart ikke en fast ip. men den kan købes for et mindre beløb ved din udbyder. jeg mener stofanet er 100 i oprettelse og så efterfølgne 10kr mdr.