Avatar billede angelize Nybegynder
16. august 2005 - 22:27 Der er 2 kommentarer

Cd-rom drev går i stå under XP installation!

Når jeg prøver at installere XP går mit cdrom drev i stå midt i installation når den er igang med at kopierer filer... Altid på forskellige tidspunkter... CD'en er der intet galt med.
Man kan nærmest høre en KLIK lyd når den går i stå... Om jeg så tager den ud og ind dur det stadig ikke.... Og når jeg genstarter lige efter så registrere systemet ikke cdrom drevet. Men hvis jeg venter en halv time med at tænde så registrerer den drevet igen... Men samme resultat..Hvad kan det skyldes
Avatar billede donby Nybegynder
16. august 2005 - 22:43 #1
har du checket at alle stik sidder ordentlig i?? har du mulighed for at prøve et andet drev??
Avatar billede yakazaki Nybegynder
16. august 2005 - 22:57 #2
Jeg har lige skiftet dvd drev efter af den var meget ustabil med at læse skiver, og det blev værre og værre. Også helt nye begyndte at give problemer. Det lyder somom du har samme probem med cd-drev, så prøv med et andet drev. Du kan også skifte kabel og se og det hjælper.