Avatar billede wolstrup Nybegynder
16. august 2005 - 21:32 Der er 37 kommentarer og
1 løsning

Boligportal med store indtjeningsmuligheder sælges!

www.DanEstate.dk er et koncept med stort potentiale, som har været under udvikling i over et år, og står nu klar til lancering. Konceptet lader boligejere sælge deres bolig uden om ejendomsmægler, og derved spare salæret, som ofte er mange tusinde kroner. DanEstate.dk samarbejder med diverse boligrådgivere og boligadvokater, som står klar med tips og rådgivning, hvilket betyder at det eneste du skal koncentrerer dig om er selve systemet. Systemet er bygget op med betalingssystem, hvor der kan bruges dankort/visakort. Alt på siden opdateres automatisk, altså er der ingen vedligeholdelse af annoncer, annoncen oprettes automatisk så snart brugerens transaktion er gennemført, og udløber når tiden for den annoncetype brugeren har valgt er opbrugt. Siden har en stor administrationsdel, hvor alle informationer, brugere, annoncer, nyheder osv. kan administreres, ligeledes er der komplet CMS system, så tekst og billeder på alle sider kan redigeres online. Siden koster meget lidt at have kørende, så omsætningen på siden er nærmest udelukkende overskud.

Systemet er stort og indeholder mange funktioner, herunder er listet nogle af disse funktioner. Der kan oprettes tre forskellige annoncetyper, og brugerens tilgængelige funktioner afhænger af den valgte annoncetype.

Brugerens funktioner:
Oprettelse af profil
Oprettelse af annonce
Upload af billeder
Løbende opdatering/ændring af annonce
Automatisk genereret salgsopstilling/salgsplakat
Mulighed for genaktivering af udløbene annoncer
Direkte adgang til boligadvokat
Direkte adgang til boligrådgiver
E-mail Support/Telefon support

Disse funktioner er blot nogle af de ting som systemet tilbyder.

Administrators funktioner:
Administrering af brugere
Administrering af annoncer
Administrering af nyheder
Oprettelse af nyhedsbrev
Komplet CMS system
Mulighed for tildeling af rettigheder (f. eks tildeling af rettigheder til at oprette nyheder til en bruger)
Adgang til statistik, for annoncer, brugere, tilmeldte nyhedsbrev osv.
Mulighed for Aktivering af barometer
Komplet bannersystem

Disse funktioner er blot nogle af de ting som systemet tilbyder.

DanEstate.dk har mange funktioner som ikke er set hos konkurrenter, og har derfor store muligheder for at blive rigtig populær. Siden er ikke blevet lanceret endnu da jeg ikke har kapital til at reklamere for siden, men der er blevet gennemført en testperiode på siden, som resulterede i gennemsnitlig 7 nyoprettede annoncer pr. dag, hvoraf fire var betalingsannoncer. Testperioden var kun med annoncering på google.dk og på dba.dk, og varede en måned, så resultaterne skulle være rimelig præcise. Herunder ses et regnestykke over hvor meget der kunne tjenes på et år, baseret på testperiodens resultater.

Betalingsannoncer pr. dag

2x Plus annonce 299,-        = 598,00,-
2x Super annonce 399,-        = 798,00,-

Total pr. Dag            = 1396,00,-

Mulig årlig indkomst 1396,-  x 365    = 509540,00,-

Der er altså gode muligheder for at komme til at tjene rigtig mange penge, på en let måde, da siden sagtens kan administreres ved siden af et fuldtidsjob. Den eneste grund til salget er at jeg ikke har likvide midler til reklame, da jeg påbegynder et langt udannelsesforløb nu her efter ferien.

Systemet:
Der behøves absolut ingen kendskab til webbaserede systemer for at kunne varetage dette system. Herunder er dog listet de tekniske specifikationer for systemet.

Systemet er bygget op i PHP og bruger MySQL database.
Webhotel & betalingssystem er oprettet hos Wannafind.dk. Og er betalt over et halvt år frem i tiden (dette gælder ligeledes domænet).

Kunne du tænke dig at være personen som overtager og lancerer dette koncept, med mulighed for millionindtjening i fremtiden, er du meget velkommen til at kontakte mig for yderligere information om konceptet og systemet. Kun seriøse henvendelser tak!

Wolstrup.net CVR: 28 39 12 77
Avatar billede jokkejensen Novice
16. august 2005 - 21:34 #1
lol
Avatar billede triple-x Nybegynder
16. august 2005 - 21:34 #2
læs reglerne og luk 3 af spørgsmålene
Avatar billede jokkejensen Novice
16. august 2005 - 21:35 #3
kan godt li den her :

Mulig årlig indkomst 1396,-  x 365    = 509540,00,-

Så er det sku da bedre at spille lotto;

Mulig årlig indkomst 7Millioner x 50 uger = 350.000.000,-
Avatar billede wolstrup Nybegynder
16. august 2005 - 21:36 #4
Undskyld.. I hvilke tråde må jeg ikke poste?
Avatar billede wolstrup Nybegynder
16. august 2005 - 21:37 #5
>> jokkejensen

Præcis hvorfor kom du med den? Hvis du læser resten er det jo overhovedet ikke urealistisk...
Avatar billede bredker Nybegynder
16. august 2005 - 21:38 #6
for det første må du kun oprette samme spørgsmål 1 gang uanset kategori
for det andet er dette ikke en reklameside , og dette er helt klart reklame
Avatar billede triple-x Nybegynder
16. august 2005 - 21:38 #7
Du må kun have et enslydende spørgsmål åben, så bestemmer du selv hvilke 3 du vil lukke :)
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
16. august 2005 - 21:39 #8
Du må i øvrigt hverken spamme eller i det hele taget reklamere for sider her så du kan roligt lukke alle 4.
Avatar billede wolstrup Nybegynder
16. august 2005 - 21:40 #9
Ok, takker.. Det var jeg ikke lige klar over...
Avatar billede triple-x Nybegynder
16. august 2005 - 21:41 #10
du lukker ved selv at smide et svar og acceptere, hvis du ikke lige vidste det :)
Avatar billede jokkejensen Novice
16. august 2005 - 21:41 #11
Der er andet end lige systemet man skal tage i betragtning.. der er også et marked mm der skal ses på..

Hvad laver du til dagligt siden, du ikke selv har lyst til den halve million...? hvis det er så sikkert et move..
Avatar billede wolstrup Nybegynder
16. august 2005 - 21:44 #12
Jeg starter 5 års studie nu her, så har ikke den økonomi det kræver at kører siden op. Men har man det er konceptet en god mulighed for at tjene penge. Har forklaret det hele i teksten som du ikke har læst...
Avatar billede dmcn Praktikant
16. august 2005 - 21:45 #13
Jeg har lukket dine 3 andre spørgsmål med samme indhold, men lader dette stå åbent for henvendelser. Du bedes læse sitets regler godt og grundigt: http://www.exp.dk/regler.phtml
Avatar billede wolstrup Nybegynder
16. august 2005 - 21:47 #14
Tak, og undeskylder ulejligheden.. Må nok hellere kigge reglerne igennem...
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
16. august 2005 - 21:52 #15
Interessant ... hvilken email adr. ønsker du henvendelser på?
Avatar billede wolstrup Nybegynder
16. august 2005 - 21:54 #16
kontakt@wolstrup.net
Avatar billede punnishment Nybegynder
20. august 2005 - 22:42 #17
wolstrup, har du nogensinde hørt om kreditforeninger, banker eller investorer?
Avatar billede johansson32 Nybegynder
23. august 2005 - 15:26 #18
Hvad snakker vi sådan cirkus om i kroner øre...?
Avatar billede triple-x Nybegynder
23. august 2005 - 15:31 #19
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=19548746&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=1&Catg=10068

over 35.000 ser det ud til ;)

han har sat den til salg over alt, så jeg ved ikke helt hvad han gør hvis en her fra eksperten har tænkt sig at købe, skal personen så byde på QXL ?
Avatar billede wolstrup Nybegynder
23. august 2005 - 16:27 #20
Præcis
Avatar billede jokkejensen Novice
23. august 2005 - 20:40 #21
fnis... men jeg vil da ønske dig tillykke wolstup, af hele mit hjerte... trode sku ikke du ville kunne høste så meget for så lidt :)..
Avatar billede wolstrup Nybegynder
23. august 2005 - 21:14 #22
Til jokkejens

Lavede et tjek ved forskellige udviklere før jeg fastsatte en pris, og med de administrative funktioner som er repræsenteret i mit system, lød det billigste tilbud på 60000 kr. Synes dine kommentarer generelt har været meget urelevante i denne tråd, og for mig at se har du udelukkende forsøgt at fornærme mig og mit arbejde. Du aner tydeligvis ikke noget om indholdet i denne tråd, men af underlige årsager, synes du altid lige at have en upassende bemærkning i ærmet. Har af samme grund anmeldt dig til CoAdmin. Synes overhovedet ikke dig og dine urelevante kommentarer passer ind i dette ellers kreative og innovative miljø. Hvis du får lov at blive, håber jeg du for eftertiden vil tænke før du poster i en seriøs tråd, hvis ikke for andre så for dem der udviser interesse for indholdet.
Avatar billede jokkejensen Novice
23. august 2005 - 21:28 #23
Nå ja.. du må da gerne vræle..

Har bare forsøgt at få dig til at fatte at en halv million lyder åndsvagt.. og hvis du selv mener at det er dybt realistisk, burde du hoppe ud af skolen og selv styre den butik.. Endten tror du ikke på dig selv, eller også er du virkeligt blevet lovet et godt job til over de 41.700 o/mdr de penge ville have givet dig..

Hvis ikke det er et forum man må have meninger og sige sin holdning.. jamen så er jeg nok havnet det forkerte sted..
Avatar billede wolstrup Nybegynder
23. august 2005 - 21:47 #24
Ja, har fået muligheden for en større indtjening, på grund af en fusion mellem mit firma og et firma i samme branche. samt start på nyt studie, som gør det muligt at varetage mine intresser omkring mit firma. Og ja det er et forum, men det betyder ikke at man skal gribe hver en mulighed der er for at fornærme andre. Du postede første gang før du anede noget om indholdet i denne tråd, hvilket kendetegner sig for en chat, så ja der er gode chancer for at du er havnet det forkerte sted.
Avatar billede jokkejensen Novice
23. august 2005 - 21:57 #25
Narj jeg grinede såmænd bare af din ide med at bruge eksperten som et sted at sælge en hjemmeside...

Så i oversigten at du havde smidt samme i 3 kategorier, og udtrykte min mening om at det var latterligt... Og det mener jeg stadig..

At jeg så lige ser at du mener at du kan tjene 500.000 på at drive den, mente jeg ikke der var noget galt i at udtrykke mig i denne allerede underlige tråd..
Avatar billede nse Nybegynder
04. september 2005 - 00:48 #26
Jeg vil langt hen af vejen give Jokke ret.
Det ser ud som om, at du får den solgt til over 60k, hvilket jeg synes er en MEGET høj pris for en hjemmeside, som har et kendskab meget tæt på nul.
Selve hjemmeside er ikke speciel pæn, den er meget mainstream. Funktionerne er ok, men at give 60k for at få den programmeret er ekstremt høj. Det kan gøres freelance for 20k - måske endda noget mindre. Dvs., at dem som byder på Danestate, kunne have omkring 40k og smide afsted på markedsføring.
Jeg vil slutte af med at rette dig. Jeg mener ikke, at du skal bruge ordet indkomst, men derimod omsætning. Jeg tror næppe, at du vil kunne lokke nogen til uden at bruge penge på markedsføring, hvilket du allerede har gjort. Det gør, at det ikke længere er mulig indkomst men omsætning.
Avatar billede lippe Nybegynder
17. september 2005 - 15:40 #27
jeg synes nu den hjemmeside ser ganske flot ud, og jeg er slet ikke i tvivl om at den side kan blive stor, specielt ikke når man tænker på det bloig markede vi har idag. Dog vil jeg også sige at du har fået en ganske god pris for den på qxl det er sku et højt beløb ;)
Avatar billede jokkejensen Novice
13. oktober 2005 - 00:32 #28
Kom til at tænke på hvad told og skat siger til sådan noget... mon ikke jeg skulle høre dem af, siden du skal have coadmins til at undersøge sagerne for dig, bare fordi der er nogen der ikke helt deler dine drømme..

60K betyder jo du skal oprette SE nummer som alle os andre.. Og betale moms .. det er 25% ... og en del i skat...

Det bliver spændende...

Men det kunne også være den anmeldelse forsvinder fra min liste...
Avatar billede jokkejensen Novice
13. oktober 2005 - 00:35 #29
nå okay.. du har SE :)
Avatar billede wolstrup Nybegynder
14. oktober 2005 - 15:25 #30
Men det kunne også være at du var så heldig at få en ny anmeldelse :-) Du er sgu snedig var...?
Avatar billede jokkejensen Novice
14. oktober 2005 - 17:27 #31
hehe ja, ej syntes bare det er tarveligt at anmelde folk for at sige deres mening.. det var noget andet hvis jeg var grov eller lignende, og det syntes jeg bestemt ikke at jeg har været..

Man har vel ret til at sige sin mening, og om vedkommende kan tåle ren begrundet kritik om også konstruktiv burde man kunne formode, ellers burde de lade være med at oprette tråde herinde..
Avatar billede wolstrup Nybegynder
14. oktober 2005 - 17:51 #32
Ej forstår godt din point, og håber også du forstod min da jeg stod i en salgssituation. Men selvfølgelig har folk ret til deres personlige holdning, og forstår da også at folk ville tvivle på min forudsigelser omkring konceptet. Heldigvis har jeg fået lov til at blive i projektet, da ham der købte siden har ansat mig, i det der nu er blevet til DanEstate ApS. Det går over alt foventning, og tilstrømmen af nye annoncer er en del større end først antaget, så det kan man jo kun sige er positivt.

På trods af vores uoverenstemmelser synes jeg nu alligevel det er fedt at støde på en gut som står fast på sine holdninger, og som ikke er bange for at udtrykke sig. Dem er der sgu ikke så mange af efterhånden.

Til alle læsere: Jeg er ligeledes blevet en del af ledelsen i et webbureau ved navn defcon group ApS. Vi er under etablering, og kommer til at mangler nogle freelance php programmører samt designere med speciale i photoshop og flash. Så henvend jer gerne via kontaktformlen på DanEstate.dk.
Avatar billede jokkejensen Novice
14. oktober 2005 - 19:35 #33
Tillykke med det, syntes bare i skal få set på den søgefunktion.. hvorfor SKAL man vælge boligtype? altså hvorfor kan man ikke være interessert i flere ? og det samme med først amt så by.. hvad hvis man er interesseret i hele århus amt..

Endvidere skulle du nok tage at se lidt på søgemaskineoptimering.. "gratis" markedsføring og virkeligt et must for en side som den, ingen gider indrykke annoncer hvis der ikke er nogle besøgende, endvidere kan et højt besøgstal være et markedsføringstiltag for eventuelle annocører...

Kender en fra min gamle MMD klasse der er rå til php, smider ham en besked.

Glad for du ikke tog det så tungt som først antaget, men syntes stadig ikke eksperten er stedet at sælge sine ting på :)

Go' vind fremover.
Avatar billede jokkejensen Novice
14. oktober 2005 - 19:36 #34
bufferzone har blandt andre skrevet nogle rigtig gode danske artikler om søgemaskine optimering her på exp.dk..

Eller her : www.seochat.com
Avatar billede wolstrup Nybegynder
14. oktober 2005 - 19:43 #35
Takker. Har øje på de små fejl der er på siden, og den får også snart en stor makeover. vi opdaterer siden med fejlrettelser samt nyt design i forbindelse med en stor kampange, om ca to måneder. Men tak alligevel.
Avatar billede ibleif Nybegynder
14. oktober 2005 - 19:55 #36
Lige lidt nysgerrighed her, da det er en pæn og spændende side...

Du fik det altså ikke solgt alligevel?

// Ibleif
Avatar billede wolstrup Nybegynder
16. oktober 2005 - 20:03 #37
Jo. Siden er solgt over QXL, men er blevet ansat af sidens nye ejer til at varetage siden i fremtiden, da han ingen erfaring har sådanne projekter.
Avatar billede wolstrup Nybegynder
16. oktober 2005 - 20:04 #38
der skulle vidst have været et "med" smidt i den sætning :-)