Avatar billede olfert27 Nybegynder
16. august 2005 - 21:22 Der er 1 kommentar

Gør det selv Cybercity

Skal have installeret Cybercity Adsl. Har bestilt gør det selv pakke.

Når man skal gøre det selv er der kun en telefon der virker i husstanden. Man kan selv så have lavet en sløjfe på det stik hvor Adsl tilsluttes !

Er der nogen der har en tegning til hvordan man laver denne sløjfe ???

Mikkel Bundgaard
Avatar billede majsmarken Nybegynder
16. august 2005 - 22:08 #1
<olfert27>: Hvis du gerne vil have FEEDBACK i dette spm. forventer folk jo at du også giver FEEDBACK tilbage. Det har du ikke være sååååå flink til i dine tidl. spm.:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=olfert27&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp - stadig 24 hænger spm?

Derefter ka' vi snak sammen...