Avatar billede dj_cyber Nybegynder
16. august 2005 - 20:56 Der er 3 kommentarer

den kan ikke ringe op til nettet?!

Hey

Jeg har det prob at min com ikke kan ringe op til internettet og den står og søger i lang tid, men når jeg så trykker "annullér" går den på nettet alligevel?! :S hvad er det lige der er galt her?
MSN messenger virker heller ikke.
Kan det have noget at gøre med min firewall? Kører med ZoneAlarm og den fejler ingenting, men kan ikke installere den nye opgradering. Er det det der er galt? :S
Avatar billede screem_brille Novice
16. august 2005 - 21:00 #1
hvad har det med mozilla at gøre ? det var nok bedre at spørge i en gruppe for alm odems, eller evt i windows gruppen, problemet har ihvertfald intet med mozilla at gøre.
Avatar billede dj_cyber Nybegynder
17. august 2005 - 17:41 #2
okey... undskyld :/
Avatar billede screem_brille Novice
17. august 2005 - 17:51 #3
du behøver ikke undskylde, det var venligt ment (på den måde at folk som ved noget om dette, ret sikkert ikke følger med i denne gruppe for at hjælpe mht modems og opsætning mht disse)