Avatar billede hen_chr Nybegynder
12. april 2001 - 14:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Download af filer i Win2000

Hvordan udvider jeg i Windows2000, således at jeg kan downloade mere end 2 filer ad gangen fra internettet. Det er ireterende specielt når man har en båndbredde som sagtens kan klare 8-10 downloads ad gangen ??
Avatar billede mal Nybegynder
12. april 2001 - 14:17 #1
Download Gozilla eller lignende

http://www.gozilla.com/

og så sæt antallet af filer du vil downloade op til 10 .... udover at du kan sætte antallet op sikre gozilla også at du får dem det sted hvor det går hurtigst / og at lortet virker selvom der er problemer med forbindelsen
Avatar billede hen_chr Nybegynder
12. april 2001 - 19:10 #2
Gozilla, GetRight mm. har jeg fået nok af. Der er alt for mange gange hvor de ikke kan finde ud af at starte download eller finde de rigtige filer.
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2001 - 19:12 #3
Der findes flere reg patches til samme formål på internettet...
Avatar billede morpheus Nybegynder
13. april 2001 - 17:12 #4
Brug denne her:

REGEDIT4
[HKEY_CURRENT_USER\\Software\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\Internet Settings]
\"MaxConnectionsPer1_0Server\"=dword:00000020
\"MaxConnectionsPerServer\"=dword:00000020

Værdien i dword bestemmer antallet af filer du kan downloade...