Avatar billede baruch90 Nybegynder
16. august 2005 - 17:22 Der er 5 kommentarer

Problemer med en ekstern harddisk.

Hej Eksperter.

Problemet lyder at jeg har lånt en ekstern harddisk af min kammerat og skal lægge nogle filer ind på den, som så skal overføres til min anden computer. Men når jeg sætter den eksterne harddisk til computeren kan jeg ikke se den i "Denne Computer", men på processlinien er den registreret. Muligvis kan det skyldes at jeg kører med windows me? Den eksterne harddisks driver kan jeg ikke finde umiddelbart på internettet, der står følgende på den: "3,5 external sub-system (på selve harddisken). Den er sølvfarvet hvis dette kan hjælpe. Er der nogen der har et bud på, hvor jeg kan få en driver til den (skriv evt. et link) eller hvordan jeg skal få den til at køre på en anden måde.

VH
Baruch90
Avatar billede john.doe Nybegynder
16. august 2005 - 17:52 #1
Den er sikkert formatteret med NTFS som ikke understøttes af
Win ME.
Eneste mulighed er at formaterer i fat32, men så forsvinder
det der er på harddisken.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
16. august 2005 - 18:25 #2
<baruch90>: Hvis DU gerne vil have FEEDBACK i dette sp. og evt. fremtidige så forventer folk også at DU giver FEEDBACK tilbage. Og evt. uddeler POINT og pænt lukker. Det har du kun gennemført på 1 af dine pt. 12 sp.:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=baruch90&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp

http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede baruch90 Nybegynder
16. august 2005 - 19:12 #3
Jo, men når jeg ikke får svar, så er der ingen grund til at jeg kaster rundt med point.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
16. august 2005 - 19:53 #4
Avatar billede mrrius Nybegynder
17. august 2005 - 11:35 #5
http://drivers.zitech.dk/ deb vil jeg tro fungerer. Og husk nu win-me kan ikke læse ntfs format, så usb hardisken burde være formateret i fat32