Avatar billede mads_s Nybegynder
16. august 2005 - 14:16 Der er 4 kommentarer

Hosting af videoklip

Jeg leder efter et webhotel med følgende egenskaber:
- Billigt (gerne under 50 kr. om måneden for 500 M)
- Tillader WMV videoklip på serveren (hvilket B-one f.eks. ikke gør)
- Gerne et selskab med mere end 5 medarbejdere, så der er en chance for at det består de næste par år

Hotellet skal bruges til midlertidig opbevaring af udkast til videoklip, så kunder kan se udkastene uden brug af fysisk medie. Derfor kræves ikke specielt meget båndbredde eller trafik.

Jeg har kigget på clichehosting.com, som ser udmærket ud - andre bud?
Avatar billede cpufan Juniormester
16. august 2005 - 14:21 #1
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
16. august 2005 - 14:27 #2
inden du vælge cliche så se lige her

http://www.comon.dk/index.php/forum/show/tid=45594

De har haft 300 kotis ftp og password liggende og flyde offentlig tilgængelig i over 2 år, folk har hendvendt sig men cliche har ladet som om det regnede, Jeg ved ikke om comon har fået mundkurv på kan i vertfald ikke længere finde nyheden er fra den 15 august 2005

MC
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2005 - 15:10 #3
Device.Webbureau har ikke over 5 medarbejdere, men vi har eksisteret siden 1999 og være momsregistreret siden 2001.

Du kan se mere på www.device.dk
Avatar billede skildpadden Nybegynder
19. august 2005 - 12:41 #4
www.tablix.net tilbyder billig serverplads.