Avatar billede misly-1 Nybegynder
16. august 2005 - 13:46 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

rar fil der bliver til img ?

Min søster er blevet gift fornylig i usa og jeg var ikke med til festen så hun har sendt mig en cd med den video som de fik filmet til festen...! Men der er en masse rar filer som bliver til en img fil når jeg pakker dem ud og den fil kan jeg ikke bruge til noget nero kender ikke formatet ..! Min søster siger at det er en image fil og jeg bare skal brænde den som var det en iso fil meeen nej det virker ikke :(

Er der en der lige ved hvad jeg kan prøve ?
Avatar billede bartz Praktikant
16. august 2005 - 13:48 #1
Her skal du enten bruge DeamonTool eller Alchool.
Avatar billede misly-1 Nybegynder
16. august 2005 - 13:50 #2
Oki du ved ikke lige hvor jeg kan finde de programmer ? ;)
Avatar billede bartz Praktikant
16. august 2005 - 13:51 #4
Hmm den sidste link dur vidst ikke. Her er en lidt forbedret udgave ;). http://www.download.com/Alcohol-120-/3000-2646-10158124.html?part=dl-Alcohol120&subj=dl&tag=button

Og så bare tryk på download now.
Avatar billede misly-1 Nybegynder
16. august 2005 - 13:52 #5
Fantastisk regner med at det virker så smid dit svar så du kan få dine point :)
Avatar billede simonvalter Praktikant
16. august 2005 - 13:54 #6
sjovt at hun har pakket den som en masse rar filer.. kender kun få steder hvor man også gør det ;)
Avatar billede bartz Praktikant
16. august 2005 - 13:55 #7
Du kan evt. prøve DeamonTool først. Det du gør er self. at installere, hvis den spørger så genstart, dernæst kommer der en icon nede i tray der ligner en lyn, venstre klikker på den, så tag cd (der vidst kun 1 virtuel cd), åbn, find den der img fil, så tryk på ok. Hvis det dur så burde du kunne se en Virtuel drev i denne computer, med den cd som hun har lavet. Hvis du vil have den brændt over så åbner du nero og siger du vil brænde den fra den virtuelle drev.

Alchol er næsten det samme. Du installere osv, men her kommer der ikke en ikon nede ved tray, her starter self programmet op, ude i venstre side kan man så se den virtuelle drev, den højre klikker du og så Open Image, og self. finder den img der ;).

Håber du forstår, hvis ikke så bare sig til så laver jeg et par snapshoots :).
Avatar billede bartz Praktikant
16. august 2005 - 13:56 #8
Hehe okai, men tak for pointene...

Simonvalter: :D:D:D:D:D:D:D
Avatar billede misly-1 Nybegynder
16. august 2005 - 14:01 #9
Simonvalter ja det er da mærkligt måske for at få plads til det hele på cd'n ;) bartz TAK det kan godt være jeg kommer igen jeg er ikke nogen ørn til nye programmer :(
Avatar billede bartz Praktikant
16. august 2005 - 14:18 #10
bare i orden du er altid velkommen :D
Avatar billede misly-1 Nybegynder
16. august 2005 - 14:35 #11
Det der deamon virker bare som en sød drøm ;) Takker
Avatar billede bartz Praktikant
16. august 2005 - 14:57 #12
Jamen det var så lidt..