Avatar billede hf Nybegynder
16. august 2005 - 11:21 Der er 1 kommentar

Signaturer til hver konto

Jeg vil gerne have Outlook 2003 til at indsætte en signatur automatisk afhængig af hvilken konto jeg har valgt at sende gennem. Jeg har tre forskellige konti jeg bruger til at sende gennem og tre forskellige signaturer, som passer til hver sin konto.
Jeg har forsøgt at bruge funktionen "Vælg signaturer til denne konto" under "Funktioner" - "Indstillinger" - "Postformat" - "Signatur" men jeg kan ikke få det til at virke.
I Outlooks hjælpefunktion står blot dette:
"Vælg signaturer til denne konto – Angiv de signaturer, der skal bruges til hver enkelt e-mail-konto. "
Hvilket ikke er den store hjælp ...
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
17. august 2005 - 16:09 #1
Prøv eventuelt at åben et worddokument og gå til: FUNKTIONER - INDSTILLINGER - GENERELT - EMAILINDSTILLINGER og se om du kan få det til at virke den vej rundt.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester