Avatar billede listige_luc Praktikant
16. august 2005 - 09:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Grundig Cinemo DR 4500 DD Chrome DivX hjemmebio

Hej!

Jeg har tidligere brugt et gammelt mini/midi anlæg (eller hvad de nu hedder) med udgange til 5 højttalere sammen med min dvd-afspiller. Det fylder jo en del, så jeg har været på udkig efter noget mindre.

Så jeg har lidt kig på dette system, som jeg har fundet via EDBpriser.dk : http://www.pc-netto.dk/default.asp?productguid=DR4500&ep=1

Som jeg forstår det, så er der en indbygget forstærker i dvd-afspilleren, så jeg behøver ikke en særskilt forstærker?

Jeg har brug for en hurtig gennemgang af systemets specifikationer, og en vurdering af om det er anvendeligt. Det er et lille værelse jeg skal bruge det til. Desuden vil jeg bruge det som cd-afspiller og radio uden at skulle tænde fjernsynet.

Prisen passer lige til mit budget, men hvis nogen kan anbefale noget meget bedre til en overkommelig pris, så er det da en overvejelse værd.
Avatar billede listige_luc Praktikant
16. august 2005 - 09:54 #1
Philips HTS3300 Home Cinema System:

http://www.pc-netto.dk/default.asp?productguid=DR4500&ep=1

Ellers en sammenligning med dette system, som er lidt dyrere.
Avatar billede listige_luc Praktikant
16. august 2005 - 09:56 #2
Og en vurdering om det er de ca. 500 kr mere værd. Jeg er nok lidt mere lun på Philips systemet.
Avatar billede listige_luc Praktikant
16. august 2005 - 13:55 #3
Jeg har surfet lidt rundt nu og det ser ud til at Philips systemet er fint til mit behov, så det blev det.