Avatar billede andersdp Nybegynder
15. august 2005 - 21:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

bluetooth headset

Har forsøgt at parre min mini med et sonyericsson hbh-600 bluetooth headset, men uden held. Det er af en ældre dato, så muligvis derfor...

Så vil bare høre, om der er nogen der har gode erfaringer med et godt bluetooth headset til mac?
Avatar billede sd8220 Seniormester
15. august 2005 - 22:12 #1
Hejsa
Har du/kan du tjekke, om dit headset duer med computer? Jeg har et nemlig, der duer med min tlf; men ikke computer - det er godt nok ikke et SE, men alligevel.
/S
Avatar billede andersdp Nybegynder
16. august 2005 - 06:50 #2
Det fungerer fint med min SonyEricsson Z800, så troede at det ville fungere på mini'en også men det gør det altså ikke.
Avatar billede andersdp Nybegynder
23. august 2005 - 07:10 #3
Har ikke fundet frem til noget.
Avatar billede benjisan Nybegynder
25. august 2005 - 16:24 #4
HBH-600 headsettet virker til Mac! Jeg har haft det sat til før.

Har du opdateret Bluetooth softwaren i software update?
Avatar billede andersdp Nybegynder
25. august 2005 - 17:27 #5
Jep, har installeret alle opdateringer. Så det kunne jo være firmwaren i headsettet den er gal med... Har imidlertid købt et iSight kamera og bruger mikrofonen deri, det fungerer godt.