Avatar billede max112 Nybegynder
15. august 2005 - 18:02 Der er 4 kommentarer

midi lyd en tone sidder fast!

denne her er ret svær, jeg har et edirol pcr-50 midi keyboard, og et media 7.1 (dsp24) lydkort med external mixer, jeg sad og lavede midilyd i cubase, da jeg så lukkede cubase, satte en tone på orgel lyden sig fast (blev ved med at lyde), jeg har prøvet at geninstallere driver til alt lyd, det virker ikke, og den tone kommer så snart windows starter. Har du/i nogle spørgsmål yderligere, så skriv...!
Avatar billede splyfof Nybegynder
15. august 2005 - 18:24 #1
Har du prøvet at pille alt dit MIDI gear fra PC'en og genstarte.
Det skulle være for at finde ud af HVOR din tone sidder fast, om det er i lydkortet eller i noget af det eksterne udstyr.
Normalt sidder MIDI notes fast når forbindelsen bliver afbrudt før den eksterne enhed kan nå at sende en MIDI off byte til lydkort eller modul, men at den kommer igen når du genstarter virker noget Spooky.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
15. august 2005 - 18:36 #2
har du rodet med stik´ne..??
Jeg ville checke joblisten, for at se hvilken hardware/software der laver lyden..,derefter evt. geninstallere, eller konstaterer hardare fejl..O/
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2005 - 21:39 #3
jeg har et roland sc7 lydmodul extern med 128 lyde digital du kan købe billig
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
18. december 2005 - 14:45 #4
husk at lukke gamle spm..!! Folk har brugt tid på dig, og din pc-problemer. Også fortjener de i det mindste den kredit, at få lidt point.. eller måske blot et Tak.

hvis du ikke ved hvordan, så marker navnet/navnene med musen, og tryk accepter.o)
læs her hvordan m.m..-> http://www.ebruger.dk/faq/

hvis ikke folk har lagt et svar, så bed om et svar.

jul er cool..O)