Avatar billede nicolaic Nybegynder
12. april 2001 - 10:29 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Ikon i adresselinjen?

Hvordan får jeg mit eget ikon oppe i adresselinjen og i foretrukne?

Venlig hilsen Nicolai
Avatar billede riversen Nybegynder
12. april 2001 - 10:38 #1
Avatar billede magnus_madsen Nybegynder
12. april 2001 - 10:38 #2
er det det her du mener ? http://www.favicon.com/
Avatar billede riversen Nybegynder
12. april 2001 - 10:39 #3
Det er altid en go\' ide at bruge søgefunktionen her på eksperten. Så kan du måske få svar på dit spørgsmål uden at bruge point ;-)
Avatar billede senj Nybegynder
12. april 2001 - 10:39 #4
Når du tilføjer en side som f. eks. \"www.jubii.dk\" til dine foretrukne, søger MSIE efter en fil \"www.jubii.dk/favicon.ico\";. Hvis den findes, og er en fornuftig Windows-ikonfil, bruges den som ikon. Det vil sige hvis din hjemmeside hedder \"www.jw.dk\", skal du lave en ikonfil, og uploade den til webserveren som \"www.jw.dk/favicon.ico\";. Så skulle det virke.
Avatar billede getalife Nybegynder
12. april 2001 - 10:53 #5
Eller bruge et program som Microangelo ( www.impactsoft.com ) til at lave dit ikon og bruge koden:
<link rel=\"shortcut icon\" HREF=\"/sti/mitikon.ico\"/>