Avatar billede kbj25 Nybegynder
15. august 2005 - 14:44 Der er 11 kommentarer

Netgear WGR614IS kan ikke helt nå. Hvad kan man gøre

Hej jeg har købt en netgear WGR614IS, som jeg er glad for. Det eneste problem er, at den ikke helt kan nå ud i enden af huset. KAn man gøre noget ved dette. Har tænkt på, at købe en mere, men det hjælper vel ikke noget. Den jeg har nu deler internet fra tdc.
Avatar billede dragonknight Juniormester
15. august 2005 - 14:52 #1
Du kan købe et andet kabel til at sætte på dit ADSL modem - Router, således du får en mere centralt placering af din router.

Alternativet er at købe en repeter, som videre sender signalet.
Avatar billede kbj25 Nybegynder
15. august 2005 - 15:01 #2
Vil hels undgå flere ledninger. Hvor kan man købe en repeater der passer til min netgear router?.

Min kamerat har en linksys wap54g jeg må få hvis den kan bruges.
Avatar billede dragonknight Juniormester
15. august 2005 - 15:19 #3
Avatar billede dragonknight Juniormester
15. august 2005 - 15:29 #4
Du kan da prøve med linksys wap54g, for til den kan man få en Range Extender, hvis ikke signalet er stærkt nok.
Avatar billede kbj25 Nybegynder
15. august 2005 - 19:17 #5
Okay. Det må jeg leve med. Jeg havde håbede jeg kunne bruge netgearen, da router og det hele er indbyget i den.
Avatar billede kbj25 Nybegynder
16. august 2005 - 08:48 #6
Hvordan kan jeg give dig de point du skal have. Jeg takker for snakken.
Avatar billede dragonknight Juniormester
16. august 2005 - 12:11 #7
Linksys wap54g kan du sætte op imod netgear routeren, og derved forlænge rækkevidden.

Med hensys til points, så skal du bare markere mit navn til venstre, og derefter trykke på accepter.

Du kan læse en faq om eksperten her:
http://expfaq.1go.dk/

Jeg kan se, at du har menge udestående spørgsmål, og det er ikke godt for interessen for dine spørgsmål, så dem burde du få gjort noget ved.
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=kbj25&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Avatar billede kbj25 Nybegynder
16. august 2005 - 13:46 #8
Du har ret. Det lå heller ikke noget i den foregående komentar jeg skrev. Jeg er glad for, at få noget hjælp. Jeg skal nok se og få lukket de andre tråde. Det har jeg åbenbart ikke fået gjort.
Avatar billede dragonknight Juniormester
16. august 2005 - 14:00 #9
Du har heller ikke lukket denne endnu !
Avatar billede dragonknight Juniormester
20. august 2005 - 22:40 #10
Er du kommet videre ? ?
Avatar billede dragonknight Juniormester
09. september 2005 - 09:34 #11
Er du der stadig ? ?