Avatar billede zukop Nybegynder
15. august 2005 - 13:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Højere lyd på min mp3

hey all - Jeg har for et halv års tid siden købt mig en Creative Zen Touch, og jeg kunne nu godt tænke mig at få en højere lyd i. Har hørt at man kan "tune" sin mp3 er det noget nogen her inde kan finde ud af  -Eller kan finde et sted hvor man kan gøre det
Avatar billede egr_sli Nybegynder
15. august 2005 - 14:33 #1
hej der...
ved ikke om du kan tune den, men du kan da ivertfald købe nogle små højtalere som du kan plugge til din mp3. http://www.usbit.synonym.dk/ - her er der i oven købet tilbud !
kender dem ikke men tror de er ret gode !
Avatar billede old-faithful Praktikant
15. august 2005 - 15:17 #2
Eller du kan prøve med volume normalization, f.eks. med Mp3Gain: http://mp3gain.sourceforge.net/
Avatar billede zukop Nybegynder
15. august 2005 - 16:07 #3
det erikke helt hvad jeg mener jeg er sikker på jeg har set i tv-avisen at man kan tune sin mp3
Avatar billede zukop Nybegynder
26. oktober 2005 - 19:03 #4
b