Avatar billede sjh Nybegynder
15. august 2005 - 12:44 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Køb 3D Briller/Glasses pap-udgave

Nogle som lige ved hvor man kan købe 3D Briller/Glasses i pap-udgave her på Internettet?? (Betaling i KR)
Avatar billede mobius6 Juniormester
15. august 2005 - 22:01 #2
ellers prøv i BR legetøj eller lign.
Avatar billede sjh Nybegynder
15. august 2005 - 22:32 #3
Ja, jeg tror jeg vil prøve hos BR og se hvad de har.. fik også lige læst at der var nogle som købte dem hos en optiker..

smid et svar så er der point til dig :)
Avatar billede mobius6 Juniormester
15. august 2005 - 23:26 #4
;]
Avatar billede sjh Nybegynder
16. august 2005 - 01:35 #5
tak for hjælpen :D
Avatar billede mtj111 Novice
16. august 2005 - 18:36 #6
Du skal være opmærksom på at der findes flere farver. De mest alm. er rød-blå briller, men der findes også rød-grøn, grøn-rød (sjælden), og til Pyrus (i fjernsynet) for et par år siden var det grøn-lilla (det var en meget sjov grøn farve).

Efter man har brugt brillerne i længere tid, vil øjet se alting med en blålig farve (hvis det øje har set gennem et rødt glas).

Hele grundprincippet i sådan et 3D-billede, er at man bruger et ganske almindeligt digital kamera, tager 1 billede, flytter kameraet ca. 10-15 cm paralelt til højre (paralelt = uden at rotere kameraet), og tager billede nummer 2.
Ja, jeg fandt vist en hjemmeside hvor det står på: http://features.engadget.com/entry/1253716493759137/

Her er nogle eksempler på Rød-blå 3Dbilleder: http://www.gdargaud.net/Antarctica/Anaglyph.html
Der er også nogle flotte billeder på: http://users.skynet.be/jm-derochette/3d_pictures.htm

Michael ;-)
Avatar billede sjh Nybegynder
16. august 2005 - 19:59 #7
Ja, jeg ved godt at der findes flere faver til at se 3D-4D med.. og har da også fundet et meget godt program til at lave det med : http://www.eksperten.dk/spm/639446 ;)
Avatar billede sjh Nybegynder
16. august 2005 - 20:02 #8
Her er også et hav at billeder : http://www.anachrome.com/
Avatar billede mtj111 Novice
16. august 2005 - 20:04 #9
OK...

:-)
Avatar billede flashloesninger Nybegynder
28. august 2009 - 23:24 #10
Avatar billede AntonAKH Nybegynder
12. august 2010 - 19:51 #11
Hvis man er interesseret i at købe smarte og billige 3d-briller, burde man kigge forbi Online-Lagersalg.dk.

Køb billige 3D briller på www.online-lagersalg.dk
Avatar billede flashloesninger Nybegynder
16. november 2010 - 12:27 #12
eller www.3dbrilleronline.dk
Billigste i dk pt.
Avatar billede AntonAKH Nybegynder
16. november 2010 - 16:22 #13
Til gengæld sælger Online Lagersalg mange forskellige typer 3d briller til lave priser.

Så hvis du vil have et stort udvalg indenfor 3d-briller skal du kigge forbi www.Online-Lagersalg.dk