Avatar billede mcfightnight Nybegynder
12. april 2001 - 09:42 Der er 14 kommentarer

Vurdering af Clan Site for clanen DWC

Vi er en CS clan, som ønsker at få en vurdering af vores side.
Den findes på www.cyberpro.dk/dwc/
og den er ikke helt færdig, men vi ønsker også kun vurdering af designet.

Mange tak !
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. april 2001 - 09:45 #1
... du ved godt man kun må have én profil på experten?
Ham der ejer www.cyberpro.dk har allerede én profil.
Avatar billede mcfightnight Nybegynder
12. april 2001 - 09:57 #2
Øhh... vi bliver hosted af CyberPro.dk, jeg kender ik til hans bruger her på eksperten!
Denne bruger er til CS clanen DWC!
Avatar billede xzxzx Nybegynder
12. april 2001 - 11:57 #3
Hey

Welcome to DWC World!

DWC is down, because Frande is building a new design for the site.

Frande is testing on the server, so this site is down, to the new design is finished!

Cya in the New DWC World!

From

Frande and DWC

Avatar billede mcfightnight Nybegynder
12. april 2001 - 18:34 #4
Sorry adressen er : www.cyberpro.dk/dwc/frontpage/
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2001 - 18:59 #5
DWC is down, because Frande is building a new design for the site.

Frande is testing on the server, so this site is down, to the new design is finished!

betyder vel at du og frande er en og samme person..? I er ved at være lidt for mange om det samme site...ikke?
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2001 - 19:00 #6
Lidt plat at have reklamer på en clanside...
Avatar billede mcfightnight Nybegynder
12. april 2001 - 20:46 #7
DET ER IKK REKLAME, MEN VI ØNSKER EN SITE VURDERING, FAT DET DOG EL BARTO!
Avatar billede xzxzx Nybegynder
12. april 2001 - 20:55 #8
Det vil blive flottere hvis i finjustret \"borderne\" med CSS der er for mange Firkanter. En Rollower i menuerne vil også hjælpe.
Og der er for MANGE chart skilte, jeg har ikke fundet ud af hvorofr der er så mange. Og så forstår jeg ikke hvorfor jeg skal have min IP adresse af vide under \"Info\".
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2001 - 21:15 #9
SLap af din taber...
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2001 - 21:16 #10
Næh, jeg kender også min egen IP... :-o
Avatar billede mcfightnight Nybegynder
12. april 2001 - 21:57 #11
okai, skal se på det xzxzx !
Info med IP\'en er god til en CS side, kun derfor!
Avatar billede mrg Nybegynder
13. april 2001 - 13:05 #12
Hvis I insisterer på at skrive på engelsk, så gør os en tjeneste at lære sproget...der er 5 sprog/stavefejl på forsiden...
Kasserne er for klodsede...skal nok være 1 pixel tykke istedet for 2 - og lav rollover på hrefs...
Avatar billede dna Nybegynder
13. april 2001 - 13:14 #13
\"Info med IP\'en er god til en CS side, kun derfor!\" <--- Hvorfor ?
Avatar billede mcfightnight Nybegynder
14. april 2001 - 09:07 #14
dna -> Fordi hele spillet har noget med et IP nr. at gøre!
På den måde kan man også finde ud af hvad IP nr. man har hvis man opretter et spil, i spillet!