Avatar billede crazynight Nybegynder
12. april 2001 - 08:48 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Vi mangler et bookningssystem

Vi booker forskellige aktiviteter i hele landet til polterabends (prøv lige at check www.CRAZYNIGHT.dk) - hertil har vi brug for et bookningssystem til PC.

Hvor finder man sådan ét?
Avatar billede cybermike Nybegynder
12. april 2001 - 17:06 #1
Saadan et system finder man lige her hos mig.

Jeg kan godt lave jer et system, afhaengig af omfanget til et sted mellem 1 og 3 tusinde kroner som sagt afhaengig af hvor stort det er og hvor lang tid jeg kommer til at bruge paa det.

I kan kontakte mig paa cybermike@phreaking.dk

Men i prisen er selvf0lgelig opsaetning paa egen(jeres) server og konfigurering samt support paa systemet o.l. men alt det der kan vi snakke om hvis i har interesse i det.
Avatar billede mestha Nybegynder
13. april 2001 - 14:13 #2
Er det et normal pc program eller et web-baseret system i skal bruge?

Krav til det - jeg kan se i kører PHP på jeres site fx...

Såfremt det er web-baseret i skal bruge, har jeg en professionnel løsning lavet i ASP/DHTML.

MEN... jeg vil bestemt ikke lavet det for 1-3000 kroner - prisen kan vi snakke om!

mestha@eon.dk
Avatar billede cybermike Nybegynder
13. april 2001 - 16:41 #3
Ja og hvad siger ordet professionnel??? Det siger at det er lavet af nogle idioter med eksamens bevis.

Det jeg laver er bare lavet af en idiot UDEN eksamens bevis, hvad er forskellen?

Ham uden eksamens bevis er for det meste dobbelt saa dygtigt, mit tilbud staar stadig ved magt.
Avatar billede crazynight Nybegynder
13. april 2001 - 16:47 #4
Jeg følger (småklukkende) med i jeres mudderkast. Én del af dét begreb, som omhandler professionalisme......handler jo også om andet end at være dygtig. Det kan også handle om at sende de rigtige signaler.

Om det så er et rigtigt/professionelt signal at sende, at man hakker på konkurrenterne vil jeg lade være at kommentere :0)

Ps. God opførsel KAN dog være svær at få eksamenspapirer på  - he he!
Avatar billede mestha Nybegynder
13. april 2001 - 16:51 #5
Cybermike - har jeg sagt noget som helst om det du laver??

Jeg fortalte blot at jeg havde en prof. løsning som fungerer idag som booking-system for en række større firmaer og at jeg ikke ville sælge systemet for 1-3000 kroner!

Men din kommentar om at ufaglærte er dobbelt så dygtige vælger jeg at overse - sikke noget vås!

Enig - mange autodidakte er dygtige fordi det er deres hobby - men kan en faglært ikke have den samme hobby og derfor gøre mindst lige så meget ud af det????
Avatar billede crazynight Nybegynder
13. april 2001 - 16:59 #6
Mestha : sender du mig lige en mail til mig på kenneth@crazynight.dk ?

Jeg vil gerne vide lidt mere om dit tilbud/system.
Avatar billede cybermike Nybegynder
14. april 2001 - 14:47 #7
mestha>Sorry, jeg havde en daarlig dag. Jeg har det bare ikke saa godt med folk der kommer vadende og kalder sig professionelle. Man er ikke professionel før andre har sagt at man er det, det kan man ikke udråbe sig selv til. :=)
Avatar billede emelik.com Nybegynder
19. april 2001 - 08:53 #8
Hmmmmmm, pyt med om tingene er professionelt lavet, bare det virker! men at komme op og slås herinde er sq ikke for smart :o)

Crazynight......Jeg laver sikre løsninger i PHP + MySQL, så hvis i er intereseret i et webbaseret som i også kan bruge hjemmefra med login så giv mig en mail:
Mathis@emelik.dk

-Mathis
Avatar billede karsten_olsen Nybegynder
31. maj 2001 - 09:09 #9
Er interresseret, hvis løsningen kan laves i ASP (hvis jeres webserver understøtter ASP). Har tidligere udarbejdet bookingsystem, med administrationsmodul til booking af kurser. Prisen vil selvfølgelig afhænge af opgavens omfang. Har du evt. en kravspecifikation.
Kan træffes på: 35 82 50 00 eller 20 64 64 57.

mvh. Karsten Olsen

Olsen IT - baldersgade 8A, 2. th, 2200 København N
tlf. 35 82 50 00 fax. 35 82 50 17
email:info@olsen-it.dk web:www.olsen-it.dk
Avatar billede crazynight Nybegynder
13. juni 2001 - 07:40 #10
Jeg må desværre lukke opgaven.