Avatar billede blinkoman Nybegynder
14. august 2005 - 20:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ang strømforbrug

Er der nogen der har en ide om hvorfor min ene HD for computeren til at fryse... først siger den en kliklyd og så fryser hele computeren, er det fordi den ikke for strøm nok, jeg har nemlig kun en 300w strøm fordeler, eller er det fordi den er færdig ?
hvis det er fordi den mangler strøm er der så ikke en der kender til et prg der fortæller dig hvor meget strøm din comp bruger ?
I min comp er der 3 ekstra blæser udover den på min processer, 3 HDs og 2 cd drev.
Avatar billede jokkejensen Novice
14. august 2005 - 20:06 #1
Narj det er ikke strøm..

tag backup hvis muligt og returner den hvis der stadig er reklamationsret..
Avatar billede blinkoman Nybegynder
14. august 2005 - 20:08 #2
hmm... det er nemlig ikke hele tiden den gør det... det er ligså hvilken humøre den er i...
Avatar billede blinkoman Nybegynder
15. august 2005 - 10:20 #3
hmm ikke noget svar,,,
Avatar billede screem_brille Novice
15. august 2005 - 20:30 #4
du burde nok have bedt jokkejensen om at lægge et svar istedet for at beholde point selv... (han gav dig et godt råd, og svarede på dit spørgsmål)