Avatar billede ander Nybegynder
12. april 2001 - 04:52 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Menugrafik

Jeg skal i gang med at lave en hjemmeside med frames.
Der skal være et frame til menu
Er der nogen som vil lave noget grafik som jeg kan bruge eks. til menu ?
Det er en privat hjemmeside og jeg kan godt li klassiske farver.

Avatar billede dazzle Nybegynder
13. april 2001 - 06:14 #1
Jeg vil begrænse mig til at foreslå, at du baserer din menu på en af de mange glimrende, kompakte java-applets fra www.imint.com
Dem kan du nemt give de klassiske farver du kan li\', hvis ikke du kan finde en palette mellem deres mange brugerforslag der passer til din smag.

/Jan
Avatar billede rfogh Nybegynder
13. april 2001 - 14:22 #2
Fy for... Undskyld mig, dazzle, men java-appletter er noget af det mest irriterende der findes...
Lad for Guds skyld være med at bruge dem!!!
Avatar billede dazzle Nybegynder
13. april 2001 - 15:08 #3
Om man kan lide applets eller ej er vist i høj grad en smagssag i stil med hvilke klassiske farver man bryder sig om :-)
Avatar billede rfogh Nybegynder
13. april 2001 - 15:20 #4
Hmm... Sluger enormt mange ressourcer :o) De fleste reagerer desuden langsomt på mouseover o.s.v.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
16. april 2001 - 15:21 #5
ander> det vil jeg meget gerne. jeg har blandt andet lavet menuen på www.cjohanson.subnet.dk

du skal bare lige komme med mere detaljerede oplysninger.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
16. april 2001 - 17:15 #6
f.eks:

-fortæl højde/bredde på hver knap
-hvilke farver. kom med hex koden. f.eks: #FFFFFF
-skal der være mouseover effekt?
-evt. mere
Avatar billede ezzuk Nybegynder
16. april 2001 - 17:16 #7
jeg laver det nemlig ikke før der er kommet specifikationer nok
Avatar billede coinz Nybegynder
19. april 2001 - 13:27 #8
eeehhhmmm.... du vil gerne ha noget grafik i klassiske farver???? hva faen er klassiske farver??

-coinz-
Avatar billede sigski Nybegynder
26. april 2001 - 18:49 #9
ander ?? er du nybegynder indenfor dette område ??? hvis ikke synes jeg du skulle lære dig selv php eller asp i stedet for at bruge de røv irriterende frames - en forbandelse vi forhåbentlig snart slipper af med.....og da PHP og ASP er serversvripts-sprog kan opbygningen sammenlignes med frames, men osse kun sammenlignes. Opdateringen er jo derfor lige så set som hvis frames foretrækkes

Sigski
Avatar billede aljtse Nybegynder
22. maj 2001 - 20:24 #10
Kig engang på disse sider:

http://www.webgfx.ch/startwebgfx.html
http://www.flashbuttons.com/

god fornøjelse.....

aljtse :-)
Avatar billede ander Nybegynder
04. november 2001 - 05:10 #11
lukker