Avatar billede visualsoft Nybegynder
14. august 2005 - 16:45 Der er 8 kommentarer

Pixelart i flash

Jeg er i gang med en side, hvor jeg har noget pixelart sat ind i flash, men mens selve ikonerne ser fejlfri ud indtil videre, så er teksten nedenunder dem blevet grim..

http://the-bna.myftp.org/pixewarp/studios - se selv efter. Efter hvad jeg kan se gælder det P'et i "Portfolio" og 0'et i "04"
Avatar billede visualsoft Nybegynder
14. august 2005 - 16:48 #1
Avatar billede visualsoft Nybegynder
14. august 2005 - 16:56 #2
Jeg har trykket allow smoothing fra, hvis det er til nogen nytte...
Avatar billede visualsoft Nybegynder
14. august 2005 - 17:48 #3
Jeg har fundet ud af at det sker så snart jeg putter teksten ind i et movieclip.. men ved billederne sker det vist først når jeg laver dem til en tween
Avatar billede visualsoft Nybegynder
14. august 2005 - 18:48 #4
Eller tilsyneladende er det hver gang mine bitmaps bliver konverteret til graphics
Avatar billede mobius6 Juniormester
14. august 2005 - 21:08 #5
prøv at adskille ikonet og fonten.
1. skriv texten i flash med en velegnet pixelfont (http://www.fontsforflash.com/
2: eller smid text bitmappet ind for sig - break apart (Ctrl+B) - placer bitmappet (uden at lave det til "graphic eller MC) på LIGE koordinater (altså uden x/y-decimaler)
Avatar billede mobius6 Juniormester
20. august 2005 - 22:43 #6
?
Avatar billede mobius6 Juniormester
31. august 2005 - 07:36 #7
hvad er nyt?
Avatar billede mobius6 Juniormester
30. september 2005 - 16:36 #8
HALO!