Avatar billede visuel Nybegynder
14. august 2005 - 15:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

HTTP 401.3 -Access denied by ACL on resource

Jeg får en

HTTP 401.3 - Access denied by ACL on resource
Internet Information Services

når jeg forsøger at køre en aspside lokalt på min computer.

Har lidt på fornemmelsen det er når jeg bruger Server variabler.

Hvad kan det skyldes?
Avatar billede visuel Nybegynder
14. august 2005 - 17:47 #1
problem solved
Avatar billede eSKape Nybegynder
22. november 2005 - 01:08 #2
Så kunne det vel egentligt være rigtigt fedt, hvis du lige gad skrive, hvad du fandt ud af fejlen var, således at vi andre, der finder dit indlæg via Google, også finder en løsning til problemet...
Avatar billede eSKape Nybegynder
22. november 2005 - 01:14 #3
Jeg kan så svare, at det er fordi brugeren IUSR_Machinename ikke har adgang til mappen med filen der skal vises.

Kan klares via IIS's Permissions Wizard eller ved at give IUSR_Machinename læse- og browseadgang til mappen med filen der skal vises.

Mvh eSKape