Avatar billede magixian Nybegynder
14. august 2005 - 14:29 Der er 6 kommentarer

Kan ikke afspille video-filer?!

Hej! Jeg har et rimeligt problem - Jeg kan ikke afspille nogen former for video-filer, hverken .mpg eller .wma etc. Grafikortet skulle være rigtigt sat op, da jeg ingen problemer har med at køre spil som WoW og Doom3... Aner ikke hvad problemet kan være :S

HJÆLP!

Mvh. <<The MagiXian>>
Avatar billede cortex2k Nybegynder
14. august 2005 - 14:32 #1
Hej Magixian

Har du installeret en codec pakke?

Du kan evt. installere K-lite codec pakker som kan hentes på http://b3.edskes.com/klcodec250f.exe Så skulle du gerne kunne se dine video filer hvis det er codecs der manglede
Avatar billede magixian Nybegynder
14. august 2005 - 15:47 #2
Forresten... Tror ikke det er Codec problemer... Min com går kold, når jeg forsøger at afspille en film.. :P
Avatar billede cortex2k Nybegynder
14. august 2005 - 17:26 #3
Det kunne stadig godt være codec problemer hvis codec er ustabilt.. Men din pc går ikke kold når du spiller?
Avatar billede nva Praktikant
15. august 2005 - 08:19 #4
Har du prøvet andre medieafspillere - fx. VLC fra  http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html ? Hvis den virker skal du nok reinstaller din nuværende afspiller.
Avatar billede magixian Nybegynder
15. august 2005 - 09:26 #5
Codecs er blevet dl... Uden ændringer.

Har prøvet andre afspillere... og uden ændringer :(

Og nej, computeren går ikke kold når jeg spiller. KUN når jeg afspiller film :S
Avatar billede mjallo Nybegynder
16. august 2005 - 08:01 #6
hold dig fra codec-packs det er roden til alt ondt.
... OGSÅ k-lite er spyware befængt.
Desuden ødelægger den/de alle rigtige og sunde codec.